Αρχική Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 Διοικητικές κυρώσειςΣχόλιο του χρήστη ΚΡ | 7 Φεβρουαρίου 2024, 10:47
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει πρόβλεψη για τη διαδικασία και τον τύπο των υπό έκδοση μέτρων προστασίας, με κοινή συνισταμένη, για όλα τα μέτρα, την παρουσία μηχανικού της υπηρεσίας στο χώρο της αυτοψίας, δεδομένου ότι οι ποινές είναι βαρύτατες και δεν είναι δυνατόν εφοριακοί υπάλληλοι μόνο να γνωματεύουν για το εύρος της κατάληψης, δυνητικά στερώντας από τους επιτηδευματίες το δικαίωμα της μίσθωσης για 6 έτη κ.λ.π. Είναι δεδομένο ότι χωρίς μηχανικό δε θα ολοκληρώνεται κανένα πόρισμα. Επιπλέον, είναι γνωστό ότι σε πολλές μισθώσεις έχουν χρησιμοποιηθεί για τα τοπογραφικά παλαιότεροι ορθοφωτοχάρτες (π.χ. του 2012) με αποτέλεσμα κατά την εφαρμογή του νόμου, να προκύψουν πολλές περιπτώσεις όπου οι επιτηδευματίες για να τηρήσουν την απόσταση των 4 μέτρων θα πρέπει να...παρανομήσουν, μετατοπίζοντας το σύνολο των ομπρελών/τραπεζιών κλπ προς τα πίσω σε χώρο δηλαδή εκτός μίσθωσης. Ή το αντίστροφο, να παραμείνουν στον μισθωμένο χώρο ο οποίος όμως είναι π.χ. 1 μέτρο μόνο από την ακτογραμμή, στην ουσία παρανομώντας πάλι. Σε αυτήν την περίπτωση η Κτηματική θα κληθεί να επιβάλει τις ως άνω βαρύτατες ποινές σε μισθωτές οι οποίοι εμπιστεύθηκαν τος Δήμους πχ για τη σύνταξη των τοπογραφικών διαγραμμάτων (όπως προβλεπόταν σε παλαιότερες ΚΥΑ) και τις οποίες ενέκρινε η Κτηματική στη βάση των προσκομισθέντων διαγραμμάτων. Θα έπρεπε να ξεκινήσει από την αρχή η διαδικασία, με συντεταγμένο τρόπο, από τους Δήμους/ιδιώτες με την προσκόμιση σωστών ορθοφωτοχαρτων/τοπογραφικών διαγραμμάτων, συνοδευόμενων από τα σχετικά αρχεία dxf ή txt.