• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλάκη Σπυριδούλα' | 7 Φεβρουαρίου 2024, 13:55

    Στην Ανακοίνωση του Υπ. Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών στις 11-01-2024 στο άρθρο 2 αναφέρετε ότι στις όμορες επιχειρήσεις εντάσσονται πέραν των άλλων και οι επιχειρήσεις Θαλάσσιων μέσων αναψυχής που μέχρι πέρσι λάμβαναν τα πόστα τους με δημοπρασία. Στο παρόν νομοσχέδιο κακώς δεν αναφέρονται αυτές οι επιχειρήσεις ως όμορες. Αυτό θα πρέπει να διορθωθεί, διότι εκ των πραγμάτων οι συγκεκριμένες επιχειρήσεις έχοντας πάρει στίγμα από το λιμεναρχείο για την δραστηριότητά τους είναι δεσμευμένες στο συγκεκριμένο γεωγραφικό στίγμα και επομένως θα πρέπει να θεωρούνται και όμορες στον αιγιαλό. Επιπλέον με βάση την εμπειρία μας στις αντίστοιχες δημοπρασίες, δεν υπάρχει ποτέ ανταγωνισμός για το ίδιο πόστο διότι (α) ο νόμος ξεκάθαρα ορίζει αποστάσεις ανάμεσα στα πόστα (θαλάσσιο στίγμα) και (β) αυτές τις αποστάσεις τις έχουν ήδη διασφαλίσει οι λιμενικές αρχές με την έκδοση της άδειας ΘΜΑ. Άρα δεν έχει νόημα να ενταχθούν σε δημοπρασία διότι τα πόστα τους είναι ξεκάθαρα και δεσμευτικά και η δημοπρασία μόνο ταλαιπωρία και επιπλέον φόρτο εργασίας επιφέρει τόσο στους δικαιούχους όσο και στις αρμόδιες υπηρεσίες.