Αρχική Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξειςΆρθρο 8 Γενικοί όροι και περιορισμοί στην παραχώρηση απλής χρήσηςΣχόλιο του χρήστη ΞΩΜΕΡΙΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ | 9 Φεβρουαρίου 2024, 21:10
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχολιάζω από την πλευρά του εκμισθωτή θαλάσσιων μέσων αναψυχής που αποτελεί το κύριο και αποκλειστικό μου επάγγελμα από το 1995 αλλά και την εμπειρία μου από το περιβάλλον της παραλίας τόσο σε σχέση με τον τουρισμό αλλά και ως οικογενειάρχης λουόμενος. Άρθρο 3 παρ. β) Οι ειδικές πλατφόρμες για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία (sea tracks), είναι κατασκευές ειδικών προδιαγραφών που δεν είναι δυνατόν να τοποθετηθούν έτσι απλά χωρίς μελέτη προδιαγραφές και αναδοχή σε εταιρίες παρόχους των συστημάτων αυτών. Αυτό δεν μπορεί να γίνει από παραχωρησιούχους. Αν δεν αποσυρθεί η διάταξη προβλέπω να μένουν χωρίς αυτά τα συστήματα οι Δήμοι που θα την ενεργοποιήσουν. Άρθρο 3 Παρ. γ). Το να πληρώνει κανείς 100 % και να καλύπτει 60% ή 30% δεν εξυπηρετεί κανένα, δεν εξασφαλίζει τίποτα γιατί η διέλευση του κοινού κάθετα και παράλληλα προς τη θάλασσα συνήθως γίνεται εκτός του συνολικού τομέα, είναι πολύ δύσκολο να ελέγξει η αρμόδια αρχή την κάλυψη των ποσοστών, δημιουργεί αίσθημα αδικίας στον παραχωρησιούχο , δίνει ευκαιρία και πρόφαση για παραβατικότητα αλλά το σημαντικότερο είναι ότι στερεί πολύτιμο χώρο λουομένων και προστατευόμενων ειδών στις Ελληνικές παραλίες. Με λίγα λόγια το μόνο που εξυπηρετεί είναι η είσπραξη μεγαλύτερων μισθωμάτων. K. Χατζηδάκη αν δεν κάνω λάθος ο στόχος της Κυβέρνησης Μητσοτάκη είναι να ελευθερώσει παραλίες για τους λουόμενους και όχι να εισπράξει μεγαλύτερα μισθώματα, (γιατί έτσι κι αλλιώς εισπράτει από φόρους ΦΠΑ όλων των παρεχόμενων υπηρεσιών αλλά και την υπεραξία αυτών στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας). Aν δωθεί κάλυψη 100 % στον τομέα παραχώρησης με ταυτόχρονη αναλογική μείωση του συνολικού εμβαδού των παραχωρούμενων εκτάσεων στην επικράτεια θα έχουμε πολύ περισσότερους ελεύθερους χώρους για το κοινό, (διέλευση ή παραμονή), και την προστασία του περιβάλλοντος, οι έλεγχοι θα μπορεί να είναι απόλυτοι και δεν θα υπάρχει καμία ευκαιρία ή πρόφαση για παράνομη κατάληψη χώρου. Θεωρώ το σημείο αυτό τόσο σημαντικό που απορώ πως δεν έχει σχολιαστεί από περισσότερους επαγγελματίες ή ''λουόμενους'', συγχωρήστε μου τα εισαγωγικά, καλώ λοιπόν όλους τους φίλους που διαβάζουν τα σχόλια να μας πουν τη γνώμη τους. Άρθρο 3 παρ.θ Η ναυαγοσωστική προστασία στην Ελλάδα είναι μια δουλειά που δεν μπορεί να είναι αποσπασματική αλλά οργανωμένη και συνολική ώστε να είναι και αποτελεσματική. Η διάταξη αυτή πρέπει να αποσυρθεί διαφορετικά όπου ενεργοποιηθεί δεν θα έχουμε ναυαγοσώστη. Άρθρο 5 Αυτό το άρθρο υποβιβάζει το επάγγελμα του εκμισθωτή θάλ. μέσων αναψυχής σε πάρεργο ελεγχόμενο δυνητικά από οποιονδήποτε παραχωρησιούχο. Αναρωτιέμαι γιατί κάποιος που έχει μια παραχώρηση και την εκμεταλλεύεται για να παράξει κέρδος να συνάψει σύμβαση έργου με κάποιον άλλο σε ένα τμήμα της χωρίς κανένα όφελος καθώς το αντίτιμο είναι ίσο με το αντίστοιχο τίμημα της παραχώρησης και επομένως να μειωθεί ο δικός του χώρος προς εκμετάλλευση άρα και το κέρδος του. Καταλαβαίνεται ότι εδώ υπάρχει ευκαιρία για διαφθορά, παράνομη συναλλαγή και προστριβή. Εκτός αυτού η φράση ''ή άλλης συναφούς επιχείρησης" μας κάνει να αναρωτηθούμε καθώς δεν υπάρχει άλλη συναφής επιχείρηση σύμφωνη με την νομοθεσία που αναφέρεται στο άρθρο και διέπει την Έγκριση Άσκησης Επαγγέλματος Εκμισθωτή Θάλ. Μέσων Αναψυχής. Το επάγγελμα του Εκμισθωτή Θάλ. Μέσων Αναψυχής είναι κατοχυρωμένο με νόμο και είναι το μόνο από τα επαγγέλματα που αναπτύσονται στον αιγιαλό που απαιτεί Έγκριση και όχι απλή αναγγελία, χωροθετείται αυστηρά σε απόσταση 300 μέτρων από άλλες όμοιες επιχειρήσεις και εφόσον ειδική επιτροπή ελέγξει τις πραγματικές συνθήκες του σημείου, δεν έχει δυνατότητα επέκτασης σε αριθμό και είδη εκμισθούμενων μέσων χωρίς έγκριση της ιδίας επιτροπής. Αστυνομεύεται σε τακτική βάση από την Λιμενική Αρχή καθόλη τη διάρκεια της σεζόν και επενδύει όχι μόνο σε πανάκριβο εξοπλισμό, ( ενδεικτικά κόστος σκάφους αλεξιπτώτου 150.000 ευρώ σκάφος έλξης σκι 80.000 εξοπλισμός kite surf , wind surf κατ'αναβατη 5.000 ), αλλά και σε εξιδίκευμενο προσωπικό με την απαιτούμενη από τον νόμο προιπηρεσία αλλα και εκπαιδευμένο για την ιδιαίτερη φύση της εργασίας. Ο χώρος που χρησιμοποιεί εξυπηρετεί τη λειτουργία της αλλά δεν συνδέεται άμεσα με την κερδοφορία της διότι η δραστηριότητα είναι μέσα στο υγρό στοιχείο. Έχει ιδιαίτερο κοινωνικό αποτύπωμα ως αρωγός σε επιχειρήσεις διάσωσης λόγο των σκαφών που διαθέτει της εμπειρίας και της χωροθέτησης του, πρόσφατο το παράδειγμα της Ρόδου όπου βοήθησαν στην εκκένωση του κόσμου από τις παραλίες. Αν ένας επαγγελματίας των θαλασσίων σπορ εκδιωχθεί από το σημείο που βρίσκεται ουσιαστικά μένει άνεργος διότι λόγο του κανόνα των 300 μέτρων που προανέφερα κατα πάσα πιθανότητα δεν μπορεί να μεταφερθεί σε άλλο σημείο. Για όλους τους παραπάνω λόγους το άρθρο αυτό πρέπει να αποσυρθεί στο σύνολο του . Το επάγγελμα του το επάγγελμα του Εκμισθωτή Θάλ. Μέσων Αναψυχής λόγο ιδιαίτερης βαρύτητας για το δημόσιο συμφέρον πρέπει να ανάγεται απευθείας στο κράτος και όχι μέσω μεσαζόντων. Σας ευχαριστώ Ξωμεριτάκης Γιάννης Καθηγητής Φυσ. Αγωγής Εκμισθωτής Θαλ. Μέσων Αναψυχής Πρόεδρος Πανελλήνιου Συνδέσμου Εκμισθωτών Θάλ. Μέσων Αναψυχής.