• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΟΡΗΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ' | 11 Φεβρουαρίου 2024, 18:59

    1. Η § 3α σχεδόν επαναλαμβάνεται με την § 2. Επίσης και στην § 3β ….ώστε να διασφαλίζονται η διέλευση του κοινού κάθετα και παράλληλα προς τη θάλασσα… Κάντε μία παράγραφο. Διευκρινίστε τελικά τι ακριβώς διασφαλίζει ο παραχωρησιούχος; Μήπως διασφαλίζει στο κοινό να κάνει περατζάδα ανάμεσα στον μισθωμένο χώρο του οριζόντια και κάθετα! Και μάλιστα τον απειλείται με Διοικητικές κυρώσεις με το Άρθρο 19 § 1ε από (2.000) ευρώ έως (60.000) ευρώ! Δεν αρκούν στο κοινό για κάθετη διέλευση τα τουλάχιστον 6 μέτρα που μεσολαβούν εκατέρωθεν των παραχωρησιούχων Άρθρο 9 § 2 και Άρθρο 11 § 5 και τα 4 μέτρα οριζόντιας διέλευσης από την ακτογραμμή! Διατυπώστε σωστά το άρθρο ΔΕΝ υπάρχει κανένας λόγος το κοινό να κάνει σουρωτήρι την μισθωμένη επιφάνεια και να ενοχλεί τους πελάτες της κάθε επιχείρησης. Επίσης διατυπώστε ορθά και ρητά ότι τα 4-4-6 μέτρα εκατέρωθεν και τα 3-4 έμπροσθεν του παραχωρησιούχου είναι ΜΟΝΟ για διέλευση του κοινού και ΟΧΙ για τοποθέτηση ομπρελών, καθισμάτων , πετσετών κλπ Φανταστείτε κάποιος δικαιωματιστής με τον βρεγμένο σκύλο του να τινάζεται καθώς θα περνά ανάμεσα στον μισθωμένο χώρο οριζόντια ή κάθετα, ενοχλώντας τους πελάτες. Αν ο παραχωρησιούχος του κάνει παρατήρηση απειλείται με το παραπάνω πρόστιμο!!! 2. Με την § 3β επιχειρείται η μεταβίβαση της υποχρέωσης των Δήμων (sea tracks) στους παραχωρησιούχους ΑΝΕΥΘΥΝΑ και επιπόλαια. Σε μια παραλία που θα υποδειχθεί από το αρμόδιο οργάνου (Άρθρο 9 § 1) που δραστηριοποιούνται ας πούμε 5-10 επιχειρήσεις ποιος από όλους τους επιχειρηματίας θα αναλάβει την εγκατάσταση/απεγκατάσταση και τις ευθύνες; Πού θα αποθηκεύεται την χειμερινή περίοδο; Ποιος θα το συντηρεί; Πως θα το μεταφέρει; Ποιος θα το βγάζει σε περίπτωση κακοκαιρίας/κυματισμού το καλοκαίρι; Επίσης καλείται ο επιχειρηματίας (μάλλον με κλήρο αν είναι αρκετοί) να αγοράσει τον εξοπλισμό και εν συνεχεία να συμψηφίζει τις δαπάνες με το αντάλλαγμα της παραχώρησης. Ποιου ανταλλάγματος (Δήμου+Δημοσίου ή μόνο Δήμου)! Και αν υπολείπεται; 3. Τώρα το γιατί η επιτροπή του αρμόδιου οργάνου έχει καταχωρηθεί στο Άρθρο 9 § 1 (πλειοδοτικής δημοπρασίας) και όχι στο Άρθρο 8 (Γενικοί όροι) χρήζει χρησμού! Ίσως τελικά τα (sea tracks) θα αφορούν μόνο δημοπρατούμενες παραλίες. 4. Με την § 3γ λανθασμένα περιορίζεται ο παραχωρησιούχος να μην υπερβαίνει το 60% της εκμετάλλευσης του εμβαδού της παραχωρούμενης έκτασης καθόσον ΔΕΝ υφίσταται κανένας λόγος στο κοινό να κάνει περατζάδα ανάμεσα στον μισθωμένο χώρο οριζόντια και κάθετα! Χρειάζεται απαλοιφή αυτή η παράγραφος. 5. Στην § 3ε πέραν των άλλων….. θα αναρτά και τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του κοινού που ΔΕΝ αναγράφονται πουθενά και σε κανένα άρθρο. Μάλλον μην θίξουμε τους δικαιωματιστές! Γράψτε σε άρθρο τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του κοινού. 6. Στην § 3στ θα τοποθετεί κινητά στοιχεία για την εξυπηρέτηση του κοινού. Ποια είναι τα κινητά στοιχεία για την εξυπηρέτηση του κοινού; Τραπεζοκαθίσματα; Μήπως είναι τα αποδυτήρια, ντουζιέρες, κάδοι απορριμμάτων κλπ; Ποιου κοινού; Των πελατών ή των δικαιωματιστών του κινήματος της πετσέτας «δεν πληρώνω – δεν πληρώνω» (τζαμπατζήδες); Ποιος θα καθαρίζει συντηρεί τα κινητά στοιχεία και θα πληρώνει το νερό; Διευκρινίστε με σαφήνεια ΜΗΝ γράφετε αοριστίες και χαϊδεύετε αυτιά. 7. Με § 3θ μετά τα (sea tracs) μεταβιβάζεται και η υποχρέωση των Δήμων για ναυαγοσώστες στους παραχωρησιούχους εφόσον τους υποδειχθεί ότι η υποχρέωση αυτή δεν καλύπτεται από τον οικείο δήμο. Πάλι ΑΝΕΥΘΥΝΑ και επιπόλαια. Πως ο παραχωρησιούχος θα διασφαλίζει την παρουσία ναυαγοσώστη; Πώς θα γίνει αυτό; Σε μια παραλία πχ 250 μέτρων πως οι παραχωρησιούχοι θα προσλαμβάνουν ναυαγοσώστη; Εδώ δεν μιλιούνται και σέρνονται στα δικαστήρια μεταξύ τους. Τώρα θα μονιάσουν για τον ναυαγοσώστη! Γνωρίζετε ότι οι Δήμοι αδυνατούν να προσλάβουν ναυαγοσώστη (κάνουν προκήρυξη και δεν εμφανίζονται υποψήφιοι ή δεν επαρκούν) και στη συνέχεια έρχεται το Λιμεναρχείο και επιβάλει πρόστιμα στους Δήμους!!! Έτσι αναγκάζονται οι Δήμοι και χαρακτηρίζουν τις παραλίες ΜΗ πολυσύχναστες και απαλλάσσονται από τους ναυαγοσώστες! Οι Δήμοι πλέον δεν θα χαρακτηρίζουν ΜΗ πολυσύχναστες τις παραλίες και έτσι πλήρωνε πρόστιμα επιχειρηματία. Ζητάτε από απλούς εκμισθωτές παραλίας να αναλάβουν μια ευθύνη που ΔΕΝ τους αναλογεί. Αν ο συμψηφισμός για δαπάνες για την αμοιβή του ναυαγοσώστη και τον εξοπλισμό του είναι μεγαλύτερος από το αντάλλαγμα παραχώρησης τι γίνεται;