Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;Σχόλιο του χρήστη ΤΣΙΓΩΝΙΑΣ ΘΩΜΑΣ | 25 Δεκεμβρίου 2009, 00:06
ΑΘΗΝΑ 24/12/2009 ΤΣΙΓΩΝΙΑΣ ΘΩΜΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Κύριε υπουργέ Για μια ακόμη φορά η κυβέρνηση ετοιμάζεται με τα νέα μέτρα να ξεζουμίσει τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους γιατί είναι οι μόνοι που δηλώνουν το πραγματικό τους εισόδημα. Δυστυχώς υπάρχει μεγάλη υποκρισία σε αυτό των τόπο ειδικά από τους πολιτικούς που θυμούνται τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους μόνο την ώρα των εκλογών. Η φορολόγηση των πολλών και τον φτωχών είναι η εύκολη λύση γιατί αυτοί δεν μπορούν να αντιδράσουν , δεν ελέγχουν τα μέσα ενημέρωσης ούτε τους έντιμους και ειλικρινής δημοσιογράφους. ( που συνήθως μας παρουσιάζουν το μαύρο άσπρο και το άσπρο μαύρο). Το υπουργείο Οικονομικών και οι υπάλληλοι που το στελεχώνουν έχουν το ποιο δύσκολο έργο σε όλο το δημόσιο τομέα ( Να μαζέψουν χρήματα για να λειτουργήσει το κράτος και η κοινωνική πολιτική του, που πρέπει και επιβάλλεται να υπάρχει προς του ασθενέστερους οικονομικά πολίτες του) . Γι αυτό το λόγο χρειάζονται χρήματα . Το από πού θα βρεθούν και πως , θα έπρεπε να καθορίζεται από τον εκάστοτε υπουργό Οικονομικών και τους υπαλλήλους του Υπουργείου που με οδηγό της επιταγές του συντάγματος (για ισότιμη και δίκαια φορολογική αντιμετώπιση των πολιτών ανάλογη με τα πραγματικά τους εισοδήματα ) και όχι από τους νομικούς συμβούλους των υπουργών που σε συνεργασία με μεγάλα λογιστικά γραφεία , των σύλλογο εμπόρων βιομηχάνων ΣΕΒ και των άλλων παραγωγικών τάξεων της χώρας (γιατρών δικηγόρων μηχανικών κλπ) ,διαμόρφωναν και διαμορφώνουν τα φορολογικά νομοσχέδια. Γι αυτό η εύκολη λύση για να κλείνει η τρύπα του ελλείμματος στον προϋπολογισμό είναι η έμμεση φορολογία , οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι. Επιβάλλεται σε αυτό τον τόπο επιτέλους : - Η πολιτική του ηγεσία να σοβαρευτεί . - Να πάψει να βλέπει τα καλά και συμφέροντα. - Να βρει το θάρρος να τα βάλει με τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα στον τόπο αυτό που φοροδιαφεύγουν ασύστολος (π.χ. με Κυπριακές ή OFSHOR εταιρείες , με υπερτιμολογήσεις εισαγωγών , με εικονικά τιμολόγια από αλυσίδα μαϊμούδων εταιρειών ) - Να στελεχώσει με νέους καταρτισμένους και ικανούς υπαλλήλους το Υπουργείο Οικονομικών που το έχουν διαλύσει. - Να στηρίξει ηθικά και μισθολογικά (με την εφαρμογή ειδικού μισθολογίου υπαλλήλων του Υπουργείου Οικονομικών) τους υπαλλήλους του Υπουργείο Οικονομικών , που το μόνο που ξέρει είναι να τους αποκαλεί ως κλέφτες. - Τέλος να εφαρμόσει μια σειρά από φορολογικά και διαθρωτικά μέτρα με σκοπό την πραγματική διεύρυνση της φορολογικής βάσης με φορολογούμενους που έχουν εισοδήματα αλλά δεν πληρώνουν φόρους. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ 1) Επιβολή του Ελάχιστου Κοινωνικού Φόρου Επαγγελματικής Δραστηριότητας (Ε.Κ.Φ.Ε.Δ.) ή εφάπαξ ελάχιστου φόρου επιτηδεύματος Π.Χ. α) Γιατροί για την άσκηση του επαγγέλματός τους να πληρώνουν ελάχιστο φόρο 1000 € για κάθε χρόνο άσκησης του επαγγέλματος τους . β) Δικηγόροι για την άσκηση του επαγγέλματός τους να πληρώνουν ελάχιστο φόρο 500 € για κάθε χρόνο άσκησης του επαγγέλματος τους . γ) Υδραυλικοί για την άσκηση του επαγγέλματός τους να πληρώνουν ελάχιστο φόρο 500 € για κάθε χρόνο άσκησης του επαγγέλματος τους . δ) Ηλεκτρολόγοι για την άσκηση του επαγγέλματός τους να πληρώνουν ελάχιστο φόρο 500 €. για κάθε χρόνο άσκησης του επαγγέλματος τους . ε) Όλες οι ατομικές επιχειρήσεις για την διατήρηση της λειτουργίας τους να πληρώνουν ελάχιστο φόρο 300 € για κάθε χρόνο άσκησης του επαγγέλματος τους . για κάθε χρόνο λειτουργίας τους . ζ) Όλες οι προσωπικές εταιρείες (Ο.Ε. ,Ε.Ε. Κοινοπραξίες , Κοινωνίες ) για την διατήρηση της λειτουργίας τους να πληρώνουν ελάχιστο φόρο λιγότερο από 1.000 €, για κάθε χρόνο λειτουργίας τους . η) Οι Ε.Π.Ε. για κάθε χρόνο λειτουργίας τους να πληρώνουν ελάχιστο φόρο 3.000 € θ) Οι Α.Ε. για κάθε χρόνο λειτουργίας τους να πληρώνουν ελάχιστο φόρο 10.000 €. ι) Ακόμα σε πολλές άλλες κατηγορίες επιτηδευματιών που δεν πληρώνουν δεκάρα, θα πρέπει να επιβληθεί ελάχιστος φόρος λειτουργίας. Ο φόρος αυτός να καταβάλλεται εφάπαξ στο πρώτο μήνα του κάθε χρόνου και να συμψηφίζεται με τον τελικό φόρο που θα προκύψει εφόσον ο φόρος που θα προκύψει στην φορολογία εισοδήματος είναι μεγαλύτερος, χωρίς να επιστρέφεται αν ο φόρος που προκύπτει στη φορολογία εισοδήματος είναι μικρότερος. Καθώς αρκετές επιχειρήσεις αλλά και επαγγελματίες με τα εισοδήματα που δηλώνουν εμπαίζουν την κοινωνία. και ως γνωστών το φορολογικό βάρος το έχουν οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι. Μέριμνα και εξαίρεση από αυτό το μέτρο να υπάρχει μόνο στους εργαζόμενους που εργάζονται με σύμβαση έργου σε έναν μόνο εργοδότη διότι η σχέση αυτή εξομοιώνεται με εργασία μισθωτού. 2) Αλλαγή του ειδικού τρόπου φορολόγησης και του προσδιορισμού των καθαρών κερδών στις αμοιβές αρχιτεκτόνων μηχανικών στις μελέτες τις επιβλέψεις κλπ. Άρθρο 49 του Ν.2238/94. ( Γνωρίζεται βέβαια ότι οι αμοιβές αυτές είναι το νόμιμο πλυντήριο για τις μίζες που καταβάλλονται στα δημόσια έργα ) 3) Αλλαγή του ειδικού τρόπου φορολόγησης στα φορτηγά αυτοκίνητα Άρθρο 33 παρ.5β του Ν.2238/94. 4) Παρακράτηση φόρου και απόδοση του απευθείας στο Α.Φ.Μ. του φορολογούμενου ή της εταιρείας που γίνεται η παρακράτηση για κάθε είδους παροχή υπηρεσιών .(Από οποιασδήποτε νομικής μορφής επιχείρηση και αν γίνεται ) 5) Παρακράτηση φόρου (Φ.Μ.Υ.) και απόδοση του απευθείας στο Α.Φ.Μ. του φορολογούμενου Επιτέλους η ΓΓΠΣ θα πρέπει να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα που να ( απεικονίζει για κάθε φορολογούμενο ξεχωριστά της αμοιβές του και την παρακράτηση φόρου που έχει αποδοθεί γι αυτών από κάθε επιχείρηση ή άλλο φορέα ) με τη δυνατότητα να διασταυρώνεται με την παρακράτηση φόρου που δηλώνουν στην δήλωση φορολογίας εισοδήματος 6) Επιβολή ειδικού φόρου 20% που αποδίδεται από τον διαφημιζόμενο για κάθε είδους προωθητικών ενεργειών και παντός είδους ενεργειών για την προβολή μιας επιχείρησης ή προϊόντων αυτής (περιλαμβάνει τα πάντα έντυπα εφημερίδες , περιοδικά, κατασκευή καταλόγων, διαφημιστικές συσκευασίες συνέδρια ,χορηγίες, προβολή στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ δωρεάν δείγματα, διαφημιστικές επιγραφές και γενικά τα πάντα ) Το διπλότυπο καταβολής του συγκεκριμένου φόρου συνοδεύει κάθε παραστατικό δαπάνης ειδάλλως η δαπάνη καταλογίζεται ως λογιστική διαφορά). Καταργείται το Δημοτικό τέλος και το αγγελιόσημο που ίσχυε ως τώρα στις περιπτώσεις αυτές.( Το πάρτι που γίνεται με της διαφημιστικές επιχειρήσεις και τα Εικονικά κατά κανόνα τιμολόγια που εκδίδουν δεν έχει προηγούμενο , βάλανε τώρα στο κόλπο και τις διαφημίσεις σε ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ μέσο ΙΝΤΕΡΝΕΤ , αφού δεν ελέγχεται αυτή η κατάσταση ας πληρώσουν τουλάχιστον το ελάχιστο ) 7) Επιβολή ραδιοτηλεοπτικού φόρου σε κάθε είδους ενοικίασης τηλεοπτικού ή ραδιοφωνικού χρόνου ή διαφημίσεις 50% Η παρακράτηση και η απόδοση του γίνεται απευθείας από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα που των αποδίδουν κάθε μήνα μέσα στον επόμενο μήνα με συνημμένη αναλυτική κατάσταση του προγράμματός τους και συνοδευόμενα από την εγγραφή σε DVD του προγράμματος όλου του προηγούμενου μήνα.(Χωρίς την μεσολάβηση διαφημιστικών επιχειρήσεων). (Ελέγχουν που ελέγχουν τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα στην Ελλάδα τα μέσα ενημέρωσης για ίδιο όφελος ας πληρώσουν και κανένα φόρο) 8) Επέκταση των διατάξεων του άρθρου 31β του Ν.2238/94, για τα ποσοστά των δαπανών που δεν αναγνωρίζονται για τα ΙΧ αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις πέρα από το LISING και σε κάθε μορφή ενοικίασης ή χρόνο μίσθωσης. Αξίζει να σημειωθεί το άδικο της φορολογικής μας πολιτικής είναι να επιτρέπουμε στον μισθωτό η στον συνταξιούχο που μένει στο νοίκι να εκπίπτει από το φόρο που προκύπτει από το εισόδημα που δηλώνει μόνο το 20% του ενοικίου που πληρώνει με ανώτατο όριο έκπτωσης τα 240,00 € (12Χ 100,00 €=1.200,00 € Χ 20%= 240,00 €) το χρόνο ,δηλαδή το δίκαιο φορολογικό μας σύστημα λέει στον μισθωτό και στον συνταξιούχο που δηλώνει μάλιστα το σύνολο του εισοδήματός του ότι σού δικαιολογώ ότι πρέπει να δαπανάς για ενοίκιο πρώτης κατοικίας μέχρι 100, 00 € το μήνα (χωρίς να μας λέει που θα βρούμε τέτοια σπίτια να νοικιάσουμε ). Ενώ δίνει το δικαίωμα στις επιχειρήσεις να έχουν κάθε μορφής και τύπου αυτοκινητάρες με την μέθοδο της χρόνο μίσθωσης στα στελέχη τους και πολλές φορές στην οικογένειά τους να εκπίπτουν από τα έσοδά του μεγάλα ποσά ως δαπάνες και μάλιστα χωρίς κανένα όριο. 9) Η φορολόγηση σύμφωνα με τις διατάξεις που ίσχυαν στις μεταβιβάσεις γονικές παροχές κληρονομιές μεταβιβάσεις πριν την εφαρμογή του ΕΤΑΚ. ( Είναι μέτρο προς την σωστή κατεύθυνση παρά το ότι για δύο χρόνια τώρα κάποιες μεγάλες περιουσίες μεταβιβάστηκαν σε γόνους πλουσίων οικογενειών χωρίς να πληρωθεί φόρος κληρονομιάς . Βέβαια εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι τα ακίνητα που βρίσκονται σε εταιρείες μεταβιβάζονται με συντελεστή 1,2% , ή και εντελώς δωρεάν όταν έχουμε μεταβίβαση λόγω συνταξιοδότησης είναι άραγε δίκαιο αυτό; 10) Φορολόγηση στη μεταβίβαση της περιουσίας τους σύμφωνα με τα ισχύοντα στην φορολογία μεταβίβασης και κληρονομιών των φυσικών προσώπων για κάθε είδους και μορφή εταιρείας . (Για να μιλάμε για δικαιοσύνη και ισονομία) 11) Όλες οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα με την κάθε είδους προώθηση εμπορευμάτων ή υπηρεσιών εταιρειών του εξωτερικού (π.χ. Κύπρος κλπ) στην Ελλάδα υποχρεούνται να τους παρακρατούν 20% ειδικό φόρο επί των πωλήσεων τους ή της παροχής υπηρεσιών στην Ελλάδα . «Η Ελλάδα σεβόμενη τις διακρατικές συμβάσεις για την αποφυγή διπλής φορολογίας θα επιστρέφει τμήμα του παραπάνω φόρου η και όλο τον φόρο που παρακρατήθηκε εφόσον η αλλοδαπή επιχείρηση προσκομίσει σε ειδική επιτροπή πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας που να φαίνεται το συνολικό εισόδημα καθώς και ο συνολικός φόρος που καταβλήθηκε στην αλλοδαπή κατά τον χρόνο που έγινε η παρακράτηση (Επιστρέφοντας στην αλλοδαπή επιχείρηση την διαφορά για την αναλογία του φόρου που πλήρωσε στην αλλοδαπή και αντιστοιχεί στην αναλογία των πωλήσεων της στην Ελλάδα. ) Σε καμία περίπτωση η επιστροφή αυτή δεν θα υπερβαίνει το ποσόν που καταβλήθηκε στην Ελλάδα. » 12) Εφαρμογή συστήματος ελέγχου με ειδικούς φορολογικούς μηχανισμούς σήμανσης (Όπως το σύστημα έγκρισης των πιστωτικών καρτών) Το ΚΕΠΥΟ θα υποθηκεύει σε ειδικό αρχείο των τζίρο κάθε επιχείρησης που είναι ενταγμένη στο σύστημα του φορολογικού μηχανισμού με την έκδοση του παραστατικού αξίας και θα αποστέλλει ειδική σήμανση που θα τυπώνει ο μηχανισμός στο παραστατικό . ( Που θα είναι ένας αλγόριθμος που θα συνδυάζει την αξία του παραστατικού και έναν πενταψήφιο κωδικό που θα αλλάζει από τον Υπουργό Οικονομικών κάθε μέρα ) Κάθε φορολογούμενος θα έχει την δυνατότητα πληκτρολογώντας την ημερομηνία και την αξία του φορολογικού στοιχείου και τον κωδικό σήμανσης του ληφθέντος φορολογικού στοιχείου να ελέγχει την εγκυρότητά του .( Αυτός ο έλεγχος είναι δυνατών να γίνεται και αυτόματα από τα προγράμματα λογιστικής καταχώρησης). Υποχρεωτική ηλεκτρονική υποβολή Φ.Π.Α. από της συγκεκριμένες επιχειρήσεις για άμεση διασταύρωση. Άμεση και αυτόματη διακοπή του μηχανισμού φορολογικής σήμανσης των παρατατικών σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν τηρεί τις υποχρεώσεις τοις (Υποβολή δηλώσεων Φ.Π.Α. Εισοδήματος ληξιπρόθεσμα χρέη ) . 13) Θέσπιση υποχρέωσης επιχειρήσεων που εκδίδουν αποδείξεις λιανικής πωλήσεως με χρήση Φ.Τ.Μ. για κάθε χρόνο να γίνεται ανάγνωση του τζίρου που πραγματοποιήθηκε από την Φ.Τ.Μ. των προηγούμενο χρόνο και να καταχωρείται και να φυλάσσεται σε ειδικό ηλεκτρονικό αρχείο στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. μέσα στο πρώτο τρίμηνο του κάθε χρόνου. Στην περίπτωση που οι ελεγκτικές υπηρεσίες της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. ή το ΣΔΟΕ διαπιστώσουν ότι δεν έχει υποβληθεί εμπρόθεσμα υποχρεούνται άμεσα να κατασχέσουν την Φ.Τ.Μ. (Θα γνωρίζεται βέβαια ότι πολλές επιχειρήσεις ενώ εκδίδουν αποδείξεις δεν δηλώνουν τις πωλήσεις αυτές στο τέλος σου δηλώνουν και μια απώλεια της Φ.Τ.Μ. και άντε βρες εσύ το Φ.Π.Α. ) 14) Αλλαγή στο θέμα της αρμοδιότητας ελέγχου των επιχειρήσεων στο όνομα των συζύγων ,ως πλέων αρμόδια την Δ.Ο.Υ. της έδρας της επιχείρησης και όχι την Δ.Ο.Υ που υποβάλει ο σύζυγος την δήλωση φορολογίας εισοδήματος. 15) Υποχρέωση στην περίπτωση που η δήλωση φορολογίας του συζύγου υποβάλλεται σε διαφορετική Δ.Ο.Υ. (όταν είναι και αυτός επιτηδευματίας) από αυτήν που έχει ως έδρα της επιχείρησής της η γυναίκα του να υποβάλει αντίγραφο του Ε3 στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. της έδρας της επιχείρησής της . 16) Κατοχύρωση του επαγγέλματος και των ευθυνών του Λογιστή με άδεια και ειδική ταυτότητα που θα εκδίδεται από το σωματείο τους που θα έχει και την κεντρική ευθύνη για την καταβολή προστίμων που θα επιβάλλονται στον λογιστή αν εξαφανιστεί . Το σωματείο των λογιστών θα έχει την δυνατότητα να ανακαλεί την άδεια του Λογιστή εφόσον ενέργειες του όπως : ( λογιστική υποστήριξη σε εταιρείες που εκδίδουν εικονικά φορολογικά στοιχεία ) ή (υποβάλουν δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος και Φ.Π.Α. με ψευδή στοιχεία σε σχέση με τα βιβλία και τα στοιχεία που τηρεί η εταιρεία.) Όλες οι δηλώσεις εισοδήματος των εταιρειών Α.Ε. ,ΕΠΕ, ΟΕ, ΕΕ, Συνεταιρισμοί , καθώς και οι εκκαθαριστικές Φ.Π.Α. υποβάλλονται υπογεγραμμένες με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ η άλλη υπηρεσία θεώρησης από τον αδειούχο λογιστή που είναι συνυπεύθυνος με των διαχειριστή , για τις παρακάτω δύο ποινικές φορολογικές παραβάσεις της επιχείρησης και συγκεκριμένα : Α) Της έκδοσης εικονικών από την επιχείρηση . Β) Της μη υποβολής δηλώσεων (Φορολογίας Εισοδήματος Φ.Π.Α. ,και των καταστάσεων πελατών προμηθευτών του άρθρου 20 του Π.Δ. 184/96) ή της υποβολής με ψευδή δεδομένα ενεργής Εταιρείας που έχει δηλωθεί ως υπεύθυνος λογιστής της κατά την έναρξή της . Η ευθύνη του Λογιστή αίρεται : Α) Με την κατάθεση της δήλωσης διακοπής και την ολοκλήρωση της διακοπής της εταιρείας στην αρμόδια εφορία. Β) Με την αντικατάστασή του στο τμήμα μητρώου της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. από άλλο αδειούχο Λογιστή. Γ) Με κατάθεση έγγραφης γνωστοποίησης στο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΦΟΡΟ της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. της έδρας της επιχείρησης ενημερώνοντας για τους λόγους παραίτησής του από την Λογιστική υποστήριξη της επιχείρησης. Ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ εκδίδει άμεσα εντολή τακτικού ελέγχου ενημερώνοντας ταυτόχρονα το Υπουργείο όπου καταχωρεί την επιχείρηση σε ειδικό ΣΑΙΤ με τίτλο (ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ) που έχει ελεύθερη πρόσβαση κάθε φορολογούμενος μέσο ΙΝΤΕΡΝΕΤ. Σε αυτό το ΣΑΙΤ θα καταχωρείτε μετά από ενημέρωση από το τμήμα μητρώου και κάθε επιχείρηση που εξαφανίζεται από την έδρα της χωρίς να δηλώνεται στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. η διακοπή της ή η μεταφορά της. Η καταχώρηση ανακαλείτε από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.: Α) Με την ολοκλήρωση του ελέγχου εφόσον προσκομιστούν τα βιβλία και τα στοιχεία της επιχείρησης και την ανάληψη της Λογιστικής ευθύνης της Εταιρείας από άλλο αδειούχο λογιστή . Β) Με την κατάθεση της δήλωσης διακοπής ή μεταφοράς της εξαφανισμένης επιχείρησης . 17) Εισηγούμεθα, κατά τη μείξη των Κ.Α.Δ. με τους συντελεστές καθαρού κέρδους να θεσπισθεί παράλληλα και συντελεστής μεικτού κέρδους επί του κόστους, ο οποίος πολλαπλασιαζόμενος με το κόστος των αγορών θα προσδιορίζει τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων που τηρούν βιβλία α' η β' κατηγορίας του Κ.Β.Σ., επί των οποίων εσόδων να εφαρμόζεται ο μοναδικός συντελεστής καθαρού κέρδους για τον προσδιορισμό των καθαρών κερδών. Την αναλυτική παρουσίαση ανά συντελεστή καθαρού κέρδους των ακαθαρίστων εσόδων και των έξω λογιστικός προσδιορισθέντων καθαρών κερδών στο Ε3 κάθε επιχείρησης για σύγκριση με τα λογιστικά που φορολογείτε κάθε επιχείρηση. (Για να βλέπει η πολιτική ηγεσία τα χάλια μας και ποίος πληρώνει τους φόρους). 18) Κατά την γνώμη μου επιβάλλεται η κατάργηση της παρ. 5 του άρθρου 2 του Π.Δ. 186/92 -Π.Δ. 134/96που θεσπίζει απαλλαγή εκ της τηρήσεως βιβλίων για τις επιχειρήσεις πώλησης ΛΑΧΕΙΩΝ, ΛΟΤΟ, ΠΡΟΠΟ κ.λπ., οι οποίες, ενώ λαμβάνουν ως προμήθεια 12% επί του τζίρου, τα φορολογικά τους έσοδα υπολογίζονται σε 1% της ονομαστικής αξίας των λαχείων -βλ άρθρο 30 Ν. 2238/94 -άρθρο 10 παρ. 4 Ν. 2065/92. Για την κατανόηση του τρόπου φορολογίας των υπόψη επιχειρήσεων, δείτε ένα παράδειγμα. 'Έστω, ετήσιος τζίρος 8 Δ/Σ δραχμές. Δικαιούμενη προμήθεια 7' 960 εκατομμύρια. Φορολογητέα έσοδα δρχ. 8 Δ/Σ χ 1% = 80.000.000 δρχ. και καθαρά κέρδη επί το Σ.Κ.Κ. 4,50% = δρχ. 3.600.000. Εύγε στους νομοθέτες μας. 19) Κατά την γνώμη μου επιβάλλεται η κατάργηση του δικαιώματος λειτουργίας επιχειρήσεων στην Ελλάδα με τις διατάξεις του Νόμου 89/1964 με εξαίρεση μόνο της δραστηριότητες στην υπερπόντια εμπορική ναυτιλία . 20) Κατά την γνώμη μου είναι καιρός να επανεξεταστεί η πολιτική των ανοικτών τελωνιακών συνόρων όσον αφορά το θέμα της είσπραξης του Φ.Π.Α. (Η πολιτική του μπείτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μη δώσετε πρέπει να σταματήσει ) Ναι στην ΕΟΚ , ναι στο ελεύθερο εμπόριο ,αλλά το Φ.Π.Α. όλων των ενδοκοινοτικών αποκτήσεων που μπαίνουν στην Ελλάδα , όπως και όλων των εισαγωγών από τρίτες χώρες θα καταβάλλεται στα τελωνεία κατά την εισαγωγή τους και μάλιστα μετρητής από τους εμπόρους εισαγωγείς και δεν θα εξαφανίζεται με τα λογιστικά τερτίπια , τις εταιρείες μαϊμούδες , την μη έκδοση φορολογικών στοιχείων , και τα κάθε λογής τεχνάσματα που χρησιμοποιούνται σήμερα με αποτέλεσμα το ελληνικό δημόσιο να μην εισπράττει ούτε το μισό από των Φ.Π.Α. των εισαγωγών μας από την Ευρωπαϊκή Ένωση Φ.Π.Α. μάλιστα που ο έλληνας καταναλωτής των έχει καταβάλει . Ασφαλώς υπάρχουν και άλλα φορολογικά μέτρα εκτός από τα παραπάνω που θα έφερναν και έσοδα στην ταλαιπωρημένη Ελληνική Οικονομία και θα βελτίωναν τη φορολογική δικαιοσύνη σε αυτό τον τόπο αλλά πρέπει να τα βάλουμε με τους έχοντες , κατέχοντες και φοροδιαφεύγοντες αυτού του τόπου . Καλά Χριστούγεννα κύριε υπουργέ. Καλά Χριστούγεννα και σε όποιον το διαβάσει που ελπίζω να καταλάβει ότι τα φορολογικά και διαθρωτικά μέτρα που επιβάλλεται άμεσα να επιβληθούν πρέπει να είναι ουσιαστικά και όχι θεωρητικά. ΤΣΙΓΩΝΙΑΣ ΘΩΜΑΣ