Αρχική Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξειςΆρθρο 14 Υποχρεώσεις δήμωνΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΡΑΚΟΣ | 13 Φεβρουαρίου 2024, 15:05
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι ειδικές πλατφόρμες για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε καμία περίπτωση δεν ονομάζονται αποκλειστικά sea tracks, που είναι η εμπορική ονομασία συγκεκριμένου προϊόντος που κατασκευάζει η εταιρεία ΤΟΒΕΑ ΜΕΠΕ και για το οποίο διατείνεται ότι αποτελεί τη μοναδική λύση παγκοσμίως που επιτρέπει τη δυνατότητα σε άτομα με αναπηρία και κινητικά προβλήματα να μπουν στη θάλασσα αυτόνομα! Με μία απλή αναζήτηση ωστόσο στο διαδίκτυο διαπιστώνει κανείς ότι καταρρίπτεται η παγκόσμια πρωτοτυπία καθώς εμφανίζεται η επίσης ελληνική εταιρεία AkriMan EE η οποία κατασκευάζει το SeaAccess® που είναι επίσης ένας μηχανισμός προσβασιμότητας που προσφέρει στα άτομα με κινητικές δυσκολίες τη δυνατότητα να απολαύσουν τη θάλασσα αυτόνομα, μεταφέροντάς τα με ασφάλεια και άνεση από την ακτή στη θάλασσα και αντίστροφα. Συνεπώς, ένας κακόπιστος αναγνώστης θα μπορούσε να υποθέσει ότι η αναφορά στο νομοσχέδιο sea tracks και μάλιστα σε περισσότερα του ενός άρθρα – το οποίο νομοσχέδιο με την αναφορά σε προϊόν με την εμπορική του ονομασία αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία! - πιθανόν να κρύβει συμφωνίες (οικονομικές και άλλες), ενδεχομένως και εις βάρος των ΑμεΑ, καταστρατηγώντας παντελώς την έννοια του υγιούς ανταγωνισμού. Γιατί τι πιο απλό για τον συντάξαντα το παρόν σχέδιο νόμου να προβεί στην απλούστατη διαδικασία της αναζήτησης στο διαδίκτυο για να διαπιστώσει την ύπαρξη περισσότερων μηχανισμών αυτόνομης πρόσβασης ΑμεΑ στη θάλασσα για άτομα με κινητικά προβλήματα και να αποφύγει έτσι να υποπέσει στο ατόπημα της αναφοράς στο sea tracks