• Σχόλιο του χρήστη 'Κινηση Πολιτων Αιγινας_ SOS KLIMA' | 13 Φεβρουαρίου 2024, 21:29

    ΑΡΘΡΟ 5 ΠΡΟΤΑΣΗ _ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ_ επι της παραγραφου 1 Πρόταση επί της παρ.1.(α): Στις γεωμορφολογικες ενδειξεις πλην της βραχωδους η μη συστασης του εδαφους πρεπει να αναφερεται και η υπαρξη και αλλων γεολογικων στοιχειων όπως υφαιστιογενες η μη εδαφος, Βοτσαλωτο, αμμώδης, ελώδης ή βαλτώδης χαρακτήρας εκτάσεων, η υπαρξη εκβολης ρεματος,ζωνη πλημυρας κλπ. Πρόταση επί της παρ. 1 (γ): Στα Μετεωρολογικα στοιχεια να αναφερεται και η παρουσια πλημυρικων φαινομενων λογω κλιματικης αλλαγης και το ευρος τους καθως και οι ισχυροι Νοτιοι η Δυτικοι ανεμοι που πνεουν στην περιοχη και εαν είναι ισχυροι λογω κλιμα τικης αλλαγης ΠΡΟΤΑΣΗ_ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ_επί της παρ. 2: Για την οριοθέτηση του παλαιού αιγιαλού λαμβάνονται υπόψη ιδίως ενδείξεις επί του εδάφους ή φυσικές ενδείξεις (αμμώδης, ελώδης ή βαλτώδης χαρακτήρας εκτάσεων συνεχόμενων του αιγιαλού), αεροφωτογραφίες, χάρτες και διαγράμματα διαφόρων ετών και γεωλογικές μελέτες, ακτομηχανικές μελέτες και εκτίμηση ύψους κυμάτων ανάλογα με την εποχική κατανομή των ανέμων, το ανάπτυγμα της θάλασσας και ρευμάτων και κυμάτων και ανακλάσεων τους, εξαιρουμένων των μαρτυρικών καταθέσεων. ΣΧΟΛΙΟ_ επι της παραγραφου 12 Η διατυπωση της παραγραφου είναι για άλλη μια φορα ασαφης με αποτελεσμα να μην ασκουν τα οριζομενα από τον Νομο ακομη και υπάλληλοι Κτηματικων Υπηρεσιών. Δεν γινεται σαφες στον παροντα νομο ότι η παραλια καθισταται κοινοχρηστη ακομη και προ της συντελεσης της απαλλοτριωσης . Τουτο είναι σαφεστερο στον Ν.2971/2001 κ αι τις μετεποιτα τροποποιησεις του μεχρι σημερα. ΠΡΟΤΑΣΗ _ΟΡΘΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ_της παραγραφου 12 Μετα την ολοκληρωση της διαδικασιας χαραξης του αιγιαλου και παραλιας .η αποφαση δημοσιευεται στο ΦΕΚ και επεχει θεση μεταγραφης στα βιβλια μεταφραφων του υποθηκοφυλλακιου ως Δημοσιο κτημα και η πραξη καταχωρειται στο κτηματολογιο. ΣΧΟΛΙΟ _ΕΠΕΓΗΓΗΣΗ_επι της παραγρ 12 Τουτο ισχυει κατά τις αποφασεις του ΣΤΕ που παραθετω Στε Α565/2016 όπου στην παράγραφο 9 ορίζει: 9. ……….. ακόμη και ΠΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ της κατά νόμο συντελέσεως της απαλλοτριώσεως με την καταβολή της προσήκουσας αποζημιώσεως στους θιγόμενους ιδιοκτήτες (ΣτΕ 1949/2014, 2274/2011 και πρβλ. ΣτΕ 2859/2007, 1413/1994). Και τούτο διότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 967 του Αστικού Κώδικα [ΑΚ] και των άρθρων 1 και 5 του α.ν. 2344/1940 και 2 του ν. 2971/2001, ο αιγιαλός και η παραλία περιλαμβάνονται στα κοινόχρηστα πράγματα, τα οποία προορίζονται για την άμεση εξυπηρέτηση δημόσιου σκοπού, η διαχείρισή τους δε αντιδιαστέλλεται από τη διαχείριση της ιδιωτικής περιουσίας του Δημοσίου και αποτελεί άσκηση δημόσιας εξουσίας. ΚΑΙ Στε Α415/2019 όπου στην παράγραφο 5 επαναλαμβάνεται ακριβώς το ίδιο: ………..Κατά ακόμη και ΠΡΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΝΟΜΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΠΑΛΛΩΤΡΙΩΣΗΣ με την καταβολή της προσήκουσας αποζημιώσεως στους θιγόμενους ιδιοκτήτες (ΣτΕ 1949/2014, 2274/2011 και πρβλ. ΣτΕ 2859/2007, 1413/1994). https://nomosphysis.org.gr/13661/ste-5652016-anaklisi-apallotriosis-akinitoy-entos-paraliasarmodio-dikastirio/