• Σχόλιο του χρήστη 'TO' | 14 Φεβρουαρίου 2024, 11:33

    Παρ 3. (β) Πρέπει να προσδιοριστεί ο ακριβής τρόπος που θα γίνεται ο συμψηφισμός. Πολύ φοβάμαι ότι οι ιδιώτες θα παρουσιάζουν παραστατικά γεμίζοντας με διαδρόμους τις ακτές που δεν θα πληρούν τις προδιαγραφές για ΑμεΑ. Σαν άλλοθι θα χρησιμοποιηθεί αυτό το μέτρο. Παρ.3 (γ) Εδώ. Βλέπουμε ότι έχει μειωθεί η ελεύθερη ζώνη του κοινού σε σχέση με τα 5 μ. που ίσχυαν στο προηγούμενο νομοθετικό πλαίσιο. Για ποιό λόγο γίνεται αυτό; Επίσης θεωρούμε ότι είναι πολύ σημαντικό να προστεθεί σε αυτή την παράγραφο και σε όλες τις υπόλοιπες όπου αναφέρεται η ελεύθερη ζώνη από την ακτογραμμή το εξής: «Σε περίπτωση μείωσης λόγω καιρικών ή άλλων συνθηκών της ελεύθερης ζώνης διέλευσης του κοινού των 4μ. ο παραχωρησιούχος (είτε δημοπρασία, είτε όμορος, είτε ΕΤΑΔ) υποχρεούται όπως διατηρήσει την απόσταση αυτή σταθερή έστω και αν αυτό βαίνει εις βάρος του, με μείωση τόσο των τ.μ. της παραχώρησης όσο και των κινητών μερών αυτής (σετ ομπρελών, τραπεζοκαθίσματα, θαλάσσια μέσα αναψυχής και ότι άλλο κινητό μέρος υπάρχει). Και να υπάρχει αντίστοιχο πρόστιμο για την μη τήρηση της ελεύθερης ζώνης διέλευσης του κοινού Παρ.3 (δ) Να αυξηθεί ο χώρος που υποχρεώνεται ο παραχωρησιούχος να καθαρίζει. Να είναι υποχρεωμένος να καθαρίζει και την ενδιάμεση ελεύθερη ζώνη μεταξύ των επιχειρήσεων χειρονακτικά και όχι με μηχανοκίνητα μέσα . Παρ.3 (ζ) Να προσδιοριστεί περαιτέρω, να εισαχθούν παραδείγματα με καλές πρακτικές για να αποφεύγεται η διάβρωση των ακτών. Παρ.3 (θ) Το πρώτο σκέλος της εν λόγω παραγράφου αντικρούει το δεύτερο σκέλος της. Αφού δεν απαλλάσσει την υποχρέωση από τον Δήμο για ναυαγοσώστη για ποιο λόγο να υποχρεώνονται οι παραχωρησιούχοι να διαθέτουν ναυαγοσώστη. Γενικώς η πρόσληψη ναυαγοσωστών αν και απολύτως αναγκαία αποτελεί πρόβλημα διότι οι Δήμοι δεν βρίσκουν άτομα και αν αναθέσουν σε εταιρία το κόστος είναι υπέρογκο.