Αρχική Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξειςΆρθρο 11 Διαδικασία παραχώρησης απλής χρήσης σε όμορη επιχείρηση ή σωματείοΣχόλιο του χρήστη Γιωργος Αθανασιαδης | 14 Φεβρουαρίου 2024, 18:27
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
. Στις όμορες επιχειρήσεις να υπάρχει δυνατότητα σύναψη μίσθωσης αιγιαλού – παραλίας με διάρκεια για 6 χρόνια. Η χρονική διάρκεια να καλύπτει από την υπογραφεί της σύμβασης και μέχρι του μέγιστου που επιτρέπει ο νόμος και όχι μέχρι την λήξη της εκάστοτε ΚΥΑ. Δικαίωμα ομορότητας να έχουν και τα απλά καταλύματα , ενοικιαζόμενα δωμάτια. . Η καταβολή του τιμήματος να μπορεί να γίνεται σε δόσεις και όχι λιγότερες από τέσσερεις. Σε περίπτωση άρνησης μίσθωσης χώρου παραλίας από την ΕΤΑΔ , να αιτιολογείται με απόλυτο επαρκεί τρόπο. . Η παραχώρησης παραλίας όμορης επιχείρηση αναψυχής , να μπορεί να καλύπτει το σύνολο των μέτρων, που επιτρέπει η έκταση έμπροσθεν της επιχείρησης και να μην περιορίζεται στα 500τ.μ. Είναι αθέμιτος ανταγωνισμός απέναντι στις λοιπές τουριστικές επιχειρήσεις που έχουν δικαίωμα λόγω ομορότητας και τους παραχωρείται ανεξαρτήτως μέτρων ο χώρος έμπροσθεν τους. Μπορεί μία ξενοδοχειακή επιχείρηση , η δυναμικής της , να υπολείπεται του μέγιστου αριθμού που της επιτρέπεται να αναπτύξει ομπρέλες και ξαπλώστρες , άρα να έχει την δυνατότητα να εξυπηρετήσει και κόσμο εκτός καταλυμάτων της. Δεν είναι αυτό αθέμιτος ανταγωνισμός απέναντι σε μια επιχείρηση αναψυχής που την περιορίζει ο νόμος στα 500τ.μ. ενώ έχει την δυνατότητα μεγαλύτερης εξυπηρέτησης. . Να αφορά όλες τις επιχειρήσεις και όχι μόνο τις ξενοδοχειακές. Είναι ένας διαχωρισμός που ευνοεί χωρίς λόγο, συγκεκριμένη επιχειρηματική δραστηριότητα και ταυτόχρονα αθέμιτο ανταγωνισμό μεταξύ επιχειρήσεων που προσφέρουν ανάλογο τουριστικό προϊόν. . Σε συνεχόμενες όμορες επιχειρήσεις η απόσταση να περιοριστεί από τα 6 στα 4 μέτρα. . Η προσαύξηση 20% του αρχικού τιμήματος για όμορες επιχειρήσεις , είναι υπερβολική. Η λογική του νομοθέτη , πως ο συγκεκριμένος χώρος δεν βγαίνει σε πλειοδοτικό διαγωνισμό , άρα δεν έχει ανταγωνιστές , δεν εξασφαλίζει , πως ένας αντίστοιχος παρακείμενος χώρος , που μπορεί να έχει παραπάνω από έναν ενδιαφερόμενους , εξασφαλίζει μεγαλύτερο τίμημα που υπερβαίνει την τιμή εκκίνησης.