Αρχική Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξειςΆρθρο 19 Διοικητικές κυρώσειςΣχόλιο του χρήστη Κινηση Πολιτων Αιγινας_ΣΟΣ ΚΛΙΜΑ | 14 Φεβρουαρίου 2024, 19:37
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αρθρο 19 Για να διασφαλιστεί ηδιαφανεια διαχειρησης και ελεγχου παράκτιων ζωνών και των παραλιών, στα δεδομένα της πλατφόρμας, μαζι με τα αποτελεσμάτα των αυτοψιων και των καταγγελιών,καθως και η εξέλιξη τους, πρέπει να είναι ανοιχτά και προσιτά στο ευρύ κοινό. Συγκεκριμένα: - Στο στάδιο των ελέγχων/αυτοψιών από τις αρμόδιες αρχές, οι πολίτες πρέπει να πληροφορούνται ποιες παραλίες ελέγχθηκαν και τι διαπιστώθηκε από τους ελέγχους. - Στο στάδιο των κυρώσεων, οι αρμόδιες υπηρεσίες οφείλουν να παρέχουν απρόσκοπτη πληροφόρηση στους πολίτες για το είδος των κυρώσεων και την τελική εφαρμογή τους. ΜΗΝ ΕΥΝΟΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΒΑΤΗ. ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΡΙΤΗ Ο ΝΟΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΣΗΣ διαφορετικα αφηνει ο ιδιος ο Νομος μια Πορτα Ανοιχτη για να ταλαιπωρουνται οι πολιτες και οι Ελεγκτες Επι κατάληψης αιγιαλού ή παραλίας καθ’ υπέρβαση της σύμβασης παραχώρησης,το αρθρο ευνοει τον παραβατη,εφ οσον δεν επιβαλει ουσιαστικες κυρωσεις από την πρωτη φορα. Ο προηγουμενος νομος ηταν καλυτερος προεβλεπε την εφαρμογη του Νομου από την Πρωτη Φορα και Καταγγελια της Συμβασης με Μονομερη ανακληση απο το Δημοσιο για λογους υπερτερου Δημοσιου Συμφεροντος και Δημοσιας Ταξης. Γιατι τωρα δεν υπηρετει ο νομος το Δημοσιο Συμφερον αλλα τους Παραβάτες? Παράγραφος 1α: Να ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ (πέραν του προστίμου ) και η υποχρέωση επαναφοράς του χώρου στην πρότερη κατάσταση. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης αποκλεισμός του παραβάτη από κάθε διαδικασία παραχώρησης αιγιαλού και παραλίας για πέντε (5) έτη μετά από την επιβολή της κύρωσης. Παράγραφος 1β:ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ οτι …..εκτος από το προστιμο ο παραβατης εχει «υποχρέωση αποκατάστασης του χώρου στην πρότερη μορφή του και αποκλεισμό του παραβάτη από κάθε διαδικασία παραχώρησης αιγιαλού και παραλίας για πέντε (5) έτη μετά από την επιβολή της κύρωσης». Παράγραφος 1β _ Να ΑΠΑΛΕΙΦΘΕΙ η πρόταση: “Σε περίπτωση δεύτερης παράβασης,” και να ξεκινά με το ‘Αν η κατάληψη έχει γίνει από λειτουργούσα όμορη επιχείρηση” Παράγραφος 1γ: Όπου υπάρχει 50% να γίνει 10%. Διαφορετικά προκύπτει ότι κάθε κατάληψης αιγιαλού ή παραλίας καθ’ υπέρβαση της σύμβασης παραχώρησης, έως και του ποσοστού του 49% είναι αποδεκτή εφόσον πληρωθεί το αντίστοιχο πρόστιμο. . ΠΡΟΤΑΣΗ_ΑΛΛΑΓΗΣ «Αν η υπέρβαση ανέρχεται σε ποσοστό μεγαλύτερο του (10%) της παραχωρηθείσας έκτασης, καταγγέλλεται η σύμβαση.» Να ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ παράγραφος 7, στην οποία να προβλεφθούν και τα δικαιώματα του θιγόμενου από την παράβαση πολίτη: α) να καταγγείλει την παράβαση και να προσκομίσει αποδεικτικά στοιχεία για την τέλεση της παράβασης, β) να λάβει γνώση των επιβληθεισών κυρώσεων και των εν γένει μέτρων και γ) να μετάσχει στην διοικητική δίκη με παρέμβαση υπέρ της διατήρησης της κύρωσης. Οι κυρώσεις που προβλέπει η ρύθμιση του άρθρου 19 όχι μόνο δεν λειτουργούν αποτρεπτικά ως προς την τέλεση μιας τόσο σοβαρής παράβασης αλλά αποτελούν ένα ευχερώς διχειρισιμο ρίσκο για τον παραβάτη επιχειρηματία,.ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΔΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΕΤΕ ΩΣ ΠΑΡΑΒΑΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ. Θεωρούμε ότι ποσοστό της υπέρβασηςτου 50% είναι πολύ υψηλό και πρέπει να μειωθεί σε 10% και το είδος της κύρωσης εντελώς απρόσφορο για την επίτευξη του σκοπού του νόμου και πρέπει να αντικατασταθεί με το μέτρο της άμεσης ανάκλησης της παραχώρησης όπως στον μεχρι σημερα ισχυοντα ΝΟΜΟ.