Αρχική Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξειςΆρθρο 5 Οριοθέτηση αιγιαλού, παραλίας και παλαιού αιγιαλούΣχόλιο του χρήστη ΑΓΓΕΛΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ | 14 Φεβρουαρίου 2024, 20:58
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 24 , αρ5 παρ 1 εδάφιο δ και αρ 5 παρ 10 Με το άρθρο 24 καταργείται το άρθρο 7 του οποίου η παράγραφος 6 αναφέρεται στην δυνατότητα για επαναχάραξη των λανθασμένων χαράξεων με τον παλαιότερο Α.Ν. 2344/1940 (που ήταν δυσμενέστερος ένεκα πολλών παραλήψεων σε σχέση με τον ισχύοντα νόμο) ,η οποία λέει ότι ζώνη παραλίας που έχει καθορισθεί με τον Α.Ν.2344/ 1940 αντίθετα από τα οριζόμενα , μπορούν να επανακαθορισθούν τα όρια της κατά την παράγραφο αυτή , με την προϋπόθεση ότι η απαλλοτρίωση για την παραλία δεν έχει συντελεσθεί. Η κατάργηση του άρθρου 7 καταργεί και την δυνατότητα επαναχάραξης για τους παλαιότερες χαράξεις , συγχρόνως δε με την χειροτέρευση του ορισμού της παραλίας στο εδάφιο ι της παρ 1 του άρθρου 5 στην ουσία καταργεί την δυνατότητα της επαναχάραξης . Η κατάργηση του άρθρου 7 είναι απαραίτητο να συνοδευτεί από την διόρθωση του ορισμού της παραλίας , ήτοι την διόρθωση του περιορισμού από γραμμή δόμησης σε ρυμοτομική γραμμή στο εδάφιο ι της παρ 1 του άρθρου 5 και προσθήκη στην παρ 10 του άρθρου 5 της φράσης , χαράξεις παραλιών που έχουν διενεργηθεί πριν την δημοσίευση του παρόντος νόμου και για τις οποίες δεν έχουν συντελεστεί οι σχετικές απαλλοτριώσεις επιτρέπεται ο επανακαθορισμός τους αν δεν έχουν χαραχθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα, , η παρ 10 του άρθρου 5 έχει πολλές ασάφειες, ως αναφορά τις παλιότερες χαραξεις του Α.Ν.2344/1940 . Στον δικό μας οικισμό την ΑΛΚΥΌΝΑ ΚΑΤΑΚΟΛΟΥ α) η γραμμή παραλίας υπερβαίνει την οικοδομική γραμμή σε μήκος 601.48 μ από το συνολικό μήκος 1060.45 μ του οικισμού β) η γραμμή αιγιαλού μπαίνει μέσα στο σχέδιο πόλης σε μήκος 230.30 μ και μία πλευρά του παλαιού αιγιαλού είναι μέσα στο σχέδιο πόλης . Με την λανθασμένη χάραξη όλες οι οικοδομές που τοποθετήθηκα στην γραμμή δόμησης είναι παράνομες , όλα τα παραλιακά οικόπεδα είναι τυφλά ήτοι μη οικοδομήσιμα και 24 εξ αυτών και μη άρτια διότι ήσαν μικρά. Είναι απαραίτητο να δοθεί η δυνατότητα επαναχάραξης της καθόλα εσφαλμένης χάραξης . ΕΓΙΝΕ ΣΥΓΧΙΣΗ ΟΤΑΝ ΧΑΡΑΣΟΤΑΝ ΝΑ ΑΓΝΟΗΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΟΛΗΣ!!!!! , διότι ο γειτονικός παραλιακός οικισμός Καλλιθέα είναι χωρίς σχέδιο και όλος ανήκει στην ιδιοκτησία του Δημοσίου. πρέπει να διορθώνουμε τα πράγματα και όχι να τα χειροτερεύουμε