Αρχική Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξειςΆρθρο 11 Διαδικασία παραχώρησης απλής χρήσης σε όμορη επιχείρηση ή σωματείοΣχόλιο του χρήστη Νικόλαος Δασκαλάκης | 14 Φεβρουαρίου 2024, 22:20
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παρ.1 ----> α) κύρια ξενοδοχειακά καταλύματα [Θα πρέπει να προβλεφθεί με τα μη κύρια καταλύματα τι θα γίνει, αν και πώς θα καλύπτονται?], γ) κέντρα αναψυχής [ως προς τα κέντρα αναψυχής, προτείνεται να δίδονται συγκεκριμένοι ΚΑΔ και να μπουν περιορισμοί, όπως ο ΚΑΔ να είναι κύριος ή ο ΚΑΔ με τα μεγαλύτερα έσοδα].... Παρ.2 ----> περί Απόφασης ΕΤΑΔ μέχρι 15 Ιανουαρίου: για φέτος (2024) τι θα γίνει? Γενικά, 15 Ιανουαρίου τι τιμές θα βγάζει η ΕΤΑΔ? Πού θα γνωρίζει σε ποιο σημείο θα υπάρξει ενδιαφέρον για απευθείας μίσθωση? Παράδειγμα: Κάποιος με παλαιό αιγιαλό, επιθυμεί να μισθώσει για απλή χρήση αιγιαλό 200τμ. Η τιμή στην περιοχή είναι πχ 15EUR/τμ. Μπροστά του έχει παλαιό αιγιαλό που το συνολικό του εμβαδόν είναι 1.000τμ. Σε αυτή την περίπτωση τι τιμή θα πληρώσει? Θα καταλήξει να δώσει στην ΕΤΑΔ για να είναι όμορος 1000 * 15 = 15.000EUR !?! Αν στον παλαιό αιγιαλό υπάρχουν καταπατήσεις θα μπορεί να μισθωθεί? Αυτό χρειάζεται απάντηση οπωσδήποτε. Παρ.3 ----> Περί της έννοιας ακτογραμμής κατά τη γνώμη μου θα πρέπει συναφώς με το καθ΄ ύλην αντικείμενο του σχεδίου νόμου να αποσαφηνισθεί, προσδιορίζοντας τον τρόπο καθορισμού της, λαμβάνοντας υπόψη: * αφενός τα φυσικά φαινόμενα και ιδιαίτερα της παλίρροιας, η οποία σε ρηχά εδάφη και με μικρή κλίση αναπτύσσεται σε μεγάλο εύρος επιφανείας * και αφετέρου τους περιορισμούς απόστασης από την ακτογραμμή που προβλέπονται για μίσθωση κατά την παρούσα παράγραφο. Παρ.5 ----> καταλείπεται ελεύθερη ζώνη πλάτους έξι (6) τουλάχιστον μέτρων μεταξύ των ορίων τους [ως προς τις συνεχόμενες όμορες παραχωρήσεις, η αναφερόμενη ελεύθερη ζώνη 6 μέτρων μεταξύ τους, εκτιμώ ότι είναι τόσο μεγάλη ώστε δεν πρόκειται στην πράξη να υλοποιηθεί στις πλείστες των περιπτώσεων. Προτείνεται 3μ που είναι άνετο για διέλευση ακόμα και 2 ατόμων ή ΑΜΕΑ με συνοδό].... Παρ.6 ----> Το τίμημα της παραχώρησης είναι αυτό που προκύπτει σύμφωνα με τον μαθηματικό τύπο της παρ. 5 του άρθρου 10, προσαυξημένο κατά είκοσι τοις εκατό (20%) [Ως προς το 20% επιπλέον της δημοπρασίας για τους όμορους είναι μάλλον υπερβολικό. Προτείνεται αρκετά μικρότερη προσαύξηση]. ΠΡΟΤΑΣΗ Θεωρώ θα είχε ενδιαφέρον να εξεταστεί η δυνατότητα μίσθωσης αιγιαλού και συνεχόμενης παραλίας. Αναφερόμαστε σε περιπτώσεις όπου υπάρχει ενδιαφέρον και δυνατότητα να μισθώνεται τμήμα αιγιαλού, αλλά και συνεχόμενο τμήμα ζώνης παραλίας. Το υπόψη δε τμήμα της παραλίας να είναι διαμορφωμένο ως πλατεία ή ως πεζοδρόμιο ή ως αμμουδιά και να αποτελεί χώρο συνεχόμενο του αιγιαλού, χωρίς όμως να έχει απαλλοτριωθεί ρυμοτομικά με πράξη. Παρατηρείται το φαινόμενο καταστήματα να μισθώνουν τμήμα αιγιαλού και να επιθυμούν να μισθώσουν και συνεχόμενο σε αυτό τμήμα της ζώνης παραλίας, η οποία λειτουργικά συνδέεται με τον αιγιαλό, χωρίς να χάνεται ο σκοπός της (επικοινωνία ξηράς με θάλασσα). Για τον λόγο αυτό προτείνεται είτε να προβλεφθεί η μίσθωση του χώρου της παραλίας μέσω του Δήμου (εάν είναι νομικά βάσιμο) με προσκόμιση του σχετικού μισθωτηρίου και παράλληλα η μίσθωση του, συνεχόμενου σε αυτόν, χώρου του αιγιαλού μέσω της Κτηματικής Υπηρεσίας, είτε να εκδίδεται βεβαίωση από τον Δήμο ότι πρόκειται για κοινόχρηστο εν τοις πράγμασι χώρο (πλατεία, πεζοδρόμιο ή εν γένει χώρο σε κοινοχρησία), ώστε να μισθώνεται μέσω της Κτηματικής Υπηρεσίας, μαζί με το τμήμα του αιγιαλού.