Αρχική ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β΄ – ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, ΤΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΕ Κ.Τ.Ε.Ο., ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ – Άρθρο 21 – Πεδίο εφαρμογήςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 11 Μαΐου 2024, 09:31
Προσθέστε βάση δεδομένων για τις ΚΕΚ (κάρτες ελέγχου καυσαερίων) στην υπάρχουσα των ΚΤΕΟ με δυνατότητα ενημέρωσης των πολιτών μέσω MyAuto, αλλά και καταγραφής ιστορικού ΚΕΚ (κατά τα πρότυπα του ΚΤΕΟ) και θεσπίστε αυτόματη επιβολή προστίμου στο εξάμηνο για όσους δε φροντίζουν κατόπιν εσωτερικών ελέγχων στις βάσεις δεδομένων (όπως εδώ εισηγείστε για ΚΤΕΟ, ασφάλιση κλπ.). Τα συνεργεία που έχουν άδεια για έκδοση ΚΕΚ, να αποκτήσουν ειδική πρόσβαση στη βάση δεδομένων αντίστοιχη των ΙΚΤΕΟ και μόνο ΚΕΚ που έχουν πρώτα καταχωρηθεί και λάβει μοναδικό αριθμό να έχουν ισχύ. Αλλιώς, καταργήστε την ΚΕΚ και ειδικά στα ΙΧ, εφόσον (σχεδόν) κανείς δεν προβαίνει σε ετήσιο έλεγχο και αρκεστείτε στον έλεγχο καυσαερίων ανά διετία με τον έλεγχο ΚΤΕΟ. Οτιδήποτε άλλο είναι, κατά την άποψή μου, υποκριτικό. Φυσικά, δώστε επαρκή χρόνο στους αρμόδιους φορείς για την υλοποίηση, λ.χ. έναρξη ισχύος από 01.01.2025.