Αρχική ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ – ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ – Άρθρο 26 – Ακινησία και οριστική διαγραφή οχήματος – Αντικατάσταση παρ. 3 άρθρου 22 ν. 2367/1953Σχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 15 Μαΐου 2024, 12:18
Στην περίπτωση 3Β ή 3Γ να προβλεφθεί η δυνατότητα μέσω ΚΥΑ να δημιουργηθεί και η κατάλληλη υποδομή (εφαρμογή ή σελίδα στην ιστοσελίδα της ΑΑΔΕ κλπ) για καταγγελία του πολίτη για τέτοια περιστατικά, τα οποία είναι πάρα πολλά. Επίσης, σε τέτοια περιστατικά καταστρατήγησης της ακινησίας να προβλέπεται άμεση εφαρμογή και άμεσος αυτοματοποιημένος έλεγχος περί ανασφάλιστου οχήματος και οχήματος που δεν έχει περάσει τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ) και να επιβάλλονται τα πρόστιμα σωρευτικά. Πολλοί ασυνείδητοι χρησιμοποιούν την ακινησία ακριβώς για να γλιτώσουν και τα άλλα 2-3 υποχρεωτικά έξοδα (ασφάλεια, ΚΤΕΟ, ΚΕΚ). Πρέπει να υπάρξει μηδενική ανοχή στο εξής, έστω με μια περίοδο ενημέρωσης χάριτος μέχρι τέλος του έτους.