• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΚΤΕΟ' | 21 Μαΐου 2024, 16:05

    παρ. 5. (Εξουσιοδοτικές διατάξεις για την εφαρμογή του Κεφαλαίου Β) Με δεδομένο τον ιδιαίτερα μεγάλο αριθμό ανέλεγκτων από ΚΤΕΟ οχημάτων και προκειμένου α) κατά την προσέλευση τους σε τεχνικό έλεγχο μετα τον εντοπισμό τους, να είναι δυνατή η ομαλή εξυπηρέτηση τους από τα Κέντρα Τεχνικού Ελέγχου β) την αποφυγή ταλαιπωρίας πολιτών και εργαζομένων, γ) την αποφυγή λόγω περιοδικότητας του τεχνικού ελέγχου, έτους της ανισοκατανομής του όγκου των ελεγχόμενων οχημάτων μεταξύ δυο διαδοχικών ετών η οποία και θα επαναλαμβάνεται στο διηνεκές αλλά και δ) της βιώσιμης και διατηρήσιμης αριθμητικής στελέχωσης των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου με ελεγκτικό δυναμικό, προτείνουμε, οι διασταυρωτικοί έλεγχοι που αφορούν την ύπαρξη ή οχι Δελτίου ΚΤΕΟ να εκκινήσουν σταδιακά και ανα διάστημα μεσολαβούντος μηνός τουλάχιστον, από τον λήγοντα αριθμό του ΑΦΜ του ιδιοκτήτη του οχήματος ώστε - πρώτος πλήρης τουλάχιστον - να έχει ολοκληρωθεί σε 12 - 15 μήνες απο την έναρξη του. Έκτοτε να λαμβάνει χώρα ως προβλέπεται στις προτεινόμενες διατάξεις.