Αρχική ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858Άρθρο 10 – Σκοπός του Επικουρικού Κεφαλαίου – Αντικατάσταση άρθρου 17 π.δ. 237/1986Σχόλιο του χρήστη ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΝΠΙΔ | 22 Μαΐου 2024, 16:26
Προκειμένου να αποφευχθεί η σύγχυση μεταξύ του ΝΠΙΔ Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης ως «Οργανισμού Αποζημίωσης» για τις περιπτώσεις του άρθρου 24 της Οδηγίας 2009/103/ΕΚ και του ΝΠΙΔ Επικουρικού Κεφαλαίου που ορίζεται επίσης ως «Οργανισμός Αποζημίωσης» για διαφορετικές όμως περιπτώσεις και ειδικότερα αυτές των άρθρων 10α και 25α της Οδηγίας 2009/103/ΕΚ προτείνουμε την αναδιαμόρφωση του άρθρου ως εξής: “Σκοπός του Επικουρικού Κεφαλαίου είναι η καταβολή ασφαλιστικής αποζημίωσης για αστική ευθύνη από αυτοκινητιστικά ατυχήματα σύμφωνα με τα άρθρα 19, περί υποχρέωσης του Επικουρικού Κεφαλαίου να αποζημιώνει σε περιπτώσεις θανάτου, σωματικών ή υλικών βλαβών, 19α περί προστασίας ζημιωθέντων έναντι ζημιών από ατυχήματα που συμβαίνουν στο κράτος μέλος διαμονής τους και 19β, περί προστασίας ζημιωθέντων έναντι ζημιών από ατυχήματα που συμβαίνουν σε κράτος μέλος άλλο από αυτό της συνήθους διαμονής τους και την παρ. 2 του άρθρου 23, περί ορισμού του Επικουρικού Κεφαλαίου ως οργανισμού αποζημίωσης των άρθρων 10α και 25α της Οδηγίας 2009/103/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 16ης Σεπτεμβρίου 2009 σχετικά με την ασφάλιση της αστικής ευθύνης που προκύπτει από την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων και τον έλεγχο της υποχρέωσης προς ασφάλιση της ευθύνης αυτής (L 263)».