• Σχόλιο του χρήστη 'Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας' | 22 Ιουλίου 2024, 13:18

    ⦁ Πώς γίνεται να δημιουργείται μια επιτροπή από μέλη του Δ.Σ., και να υποβάλλει εισηγήσεις για σημαντικά ζητήματα όπως αυτά των προσλήψεων και των αμοιβών και τα ίδια μέλη της επιτροπής ως μέλη του Δ.Σ. να έχουν την αρμοδιότητα έγκρισης αυτών των εισηγήσεων; Είναι μια ξεκάθαρη σύγκρουση ρόλων και συγχώνευση μεταξύ ελεγκτή και ελεγχόμενου. ⦁ Εισάγεται ένα εντελώς νέο πλαίσιο, όπου για θέματα υψίστης προτεραιότητας για την λειτουργία της εταιρείας, όπως είναι οι προσλήψεις και οι αμοιβές αποφασίζει μια επιτροπή. Αντικαθίσταται ολόκληρο το υφιστάμενο κανονιστικό και νομικό πλαίσιο με μια συμβουλευτική επιτροπή, χωρίς έλεγχο και λογοδοσία. ⦁ Δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για εργαζόμενους πολλών ταχυτήτων και ειδικά μεταξύ Γενικών Διευθυντών και Διευθυντών από τη μία και των "λοιπών" εργαζόμενων από την άλλη. Οι όροι εργασίας και οι αμοιβές των Γενικών Διευθυντών και Διευθυντών θα καθορίζονται από το Δ.Σ. της εταιρείας ενώ οι υπόλοιποι εργαζόμενοι θα αμείβονται με βάση τον ν. 4354/15. ⦁ Γιατί είναι απαραίτητη η αλλαγή των όρων εργασίας των Γενικών Διευθυντών και Διευθυντών; Μήπως είναι προσπάθεια χρονικής διαιώνισης και άρα έμμεσης "αποκατάστασης" των επιλεγμένων Γενικών Διευθυντών και Διευθυντών; Θα υπογράφουν ατομικές συμβάσεις; ⦁ Αν έχει διαπιστωθεί η ανάγκη για διαφορετικές αμοιβές και όρους εργασίας σε αυτήν την κατηγορία εργαζομένων (Γεν. Διευθυντές-Διευθυντές), να δοθεί από τώρα στη δημοσιότητα το ύψος των αμοιβών και το καθεστώς των όρων εργασίας, προκειμένου να διασφαλιστεί η διαφάνεια και η ίση μεταχείριση. ⦁ Βασική αρχή μας, είναι η ίση μεταχείριση όλων των εργαζομένων, με κατάλληλες συνθήκες εργασίας και επαρκείς αμοιβές και όχι ο διαχωρισμός του προσωπικού και η δημιουργία εργαζομένων πολλών ταχυτήτων.