• Οι συμβάσεις ορισμένου χρόνου της πρώτης παραγράφου, δηλ. αυτές που αφορούν ειδικό έργο και εξιδιασμένη εμπειρία, χωρίς όριο διάρκειας της σύμβασης, βάζουν από την «πίσω πόρτα» τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου στην ΟΣΥ, αφού για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου και τις ειδικότητες που απασχολούνται στην ΟΣΥ, ιδίως οδηγοί και τεχνίτες, είναι αυτονόητο ότι απαιτείται εξιδιασμένη εμπειρία, το δε ειδικό έργο εύκολα μπορεί να βαφτιστεί οτιδήποτε προσομοιάζει με το κύριο έργο της εταιρείας. Πρέπει να αφαιρεθεί η δυνατότητα αυτή η οποία στην ουσία καταργεί τον ΑΣΕΠ, την αξιοκρατία, γεννά πελατειακές σχέσεις που οδηγούνται στην ιδιότυπη ομηρεία των "συμβασιούχων και μάλιστα τη στιγμή που μιλάμε για ειδικότητες για τις οποίες δεν νοείται η κάλυψη με εποχικό προσωπικό (οδηγοί, τεχνίτες, διοικητικοί), όπως προκύπτει από το ότι το άρθρο αυτό αναφέρεται στο σύνολο των ειδικοτήτων. Στόχευση του Υπουργείου Οικονομικών είναι, σε βάθος χρόνου, ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ στον ΟΑΣΑ/ΟΣΥ να καλύπτονται από προσωπικό ορισμένου χρόνου, υποαμειβόμενο, όμηρο στις διαθέσεις της εκάστοτε διοίκησης, προσληφθησόμενο με κριτήρια θολά και εκ των προτέρων απροσδιόριστα, όπως είναι "το ειδικό έργο" ή οι έκτακτες ανάγκες (καμία έκτακτη ανάγκη δεν υφίσταται σε εταιρείες όπως η ΟΣΥ, με συγκεκριμένο συγκοινωνιακό και διοικητικό έργο) .