Αρχική ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣΆρθρο 13 – Θέματα προσωπικού της Εταιρείας και των θυγατρικών της – Τροποποίηση παρ. 3 άρθρου 203 ν. 4389/2016Σχόλιο του χρήστη Κολιάτος Ιωάννης – Προέδρος Σωματείου Υπαλλήλων Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών Πειραιώς (ΟΑΣΑ) - Σ.Υ.Δ.Α.Σ.ΑΠ. | 22 Ιουλίου 2024, 18:23
Ερωτήματα : • Με ποια κριτήρια θα γίνονται οι μεταφορές , για πόσο διάστημα, θα υπάρχει ελάχιστος και μέγιστος χρόνος , θα μπορεί να μην αποδεχτεί τη μεταφορά ο εργαζόμενος επικαλούμενος αντικειμενικούς λόγους; • Γιατί δεν επιλέγεται η απόσπαση και η μετάταξη; • Θα υπάρχει συνάφεια με την ειδικότητα και την εξειδίκευση του στη νέα θέση εργασίας; • Η διάταξη ισχύει για όλο το προσωπικό και όλες τις ειδικότητες και βαθμίδες; • Με την λήξη της μεταφοράς σε ποια θέση επανέρχεται ο εργαζόμενος; • Η μεταφορά αποτελεί βλαπτική μεταβολή για τον εργαζόμενο εφόσον έχει γίνει μονομερώς; Σχόλια: Επιλέγεται μια διαδικασία και ένα μοντέλο ύστερα από τον στρατηγικό αποκλεισμό των εργαζομένων να επιλέξουν την όποια μετακίνηση τους μέσω της κινητικότητας με κανόνες και διαδικασία που ειναι σαφής και ορισμένη, με διαφάνεια, δημοσιότητα, για να οδηγηθούμε σε μια διάταξη που εξ όσον φαίνεται αγνοείται ο εργαζόμενος και ενισχύεται το Διευθυντικό Δικαίωμα χωρίς κανέναν έλεγχο. Διαβάζοντας την «Ανάλυση-Συνεπειών-Ρύθμισης» διαπιστώνουμε να υπάρχει και ο ΔΑΝΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ! 13 Προστίθενται η μεταφορά και ο δανεισμός εργαζομένων μεταξύ της Ε.Ε.ΣΥ.Π. και των άμεσων και λοιπών θυγατρικών της, στην υφιστάμενη παρ. 3 του άρθρου 203 του ν. 4389/2016, το οποίο καθίσταται εύλογο ενόψει της σχέσης μεταξύ των εταιρειών αυτών. Με τον τρόπο αυτό ενισχύεται επίσης η εύρυθμη λειτουργία των εταιρειών αυτών, παρέχοντας την απαιτούμενη ευελιξία για την εσωτερική τους στελεχιακή διάρθρωση. Πρόταση: Προτείνω να λειτουργήσει αντίστοιχη διαδικασία μίνι κινητικότητας, όπου όλοι θα έχουν ίσες ευκαιρίες, ίση μεταχείριση και διαφανείς διαδικασίες και κριτήρια.