Αρχική Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ ΣΤ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 81-92)Σχόλιο του χρήστη ΑΝΔΡΕΑΣ ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ | 6 Νοεμβρίου 2024, 09:30
Η επιβολή προστίμου 2.500,00 ευρώ θα είχε σημασία εάν οι ετήσιες αποδοχές του εκκαθαριστή/Προϊσταμένου σε ένα δήμο ήταν του επιπέδου των 50.000,00 ευρώ. Δυστυχώς, δεν συμβαίνει με αποτέλεσμα να βρισκόμαστε στο σημείο να επιβάλλονται δυσανάλογα υψηλά πρόστιμα για εργασίες οι οποίες σχετίζονται με διάφορους αστάθμητους παράγοντες όπως λ.χ. στελέχωση υπηρεσιών (την οποία δεν ελέγχει ο υπόχρεος καταβολής του προστίμου-αλλά ο εκάστοτε δήμαρχος), η συνεργασία με τις εταιρείες που παρέχουν την μηχανογραφική υποστήριξη κλπ. Θα είχε ενδιαφέρον εάν το ίδιο το ΚΡΑΤΟΣ παρείχε μία ενιαία μηχανογραφική εφαρμογή και υποστήριξη για την καταβολή της μισθοδοσίας των υπαλλήλων στους δήμους της χώρας ώστε να μην εξαρτόμαστε από τις εταιρείες. Άλλωστε την εποχή που οι μισθοδοσίες καταβάλλονται στο σύνολό τους υποχρεωτικά μέσω ΕΑΠ ποιος ο λόγος που θα πρέπει να ενημερώνουμε παράλληλα με στοιχεία το Υπουργείο Οικονομικών με κάτι που το κράτος ήδη διαθέτει?. Τέλος, με την συγκεκριμένη στόχευση αποθαρρύνονται νέοι δημόσιοι υπάλληλοι από το αναλάβουν θέσεις ευθύνης. Πρόταση: ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΕΙΣΦΟΡΑ αλληλεγγύης (2%) και να θεσπιστεί γενναίο επίδομα θέσης ευθύνης εκκαθαριστή