Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύμφωνα με το Άρθρο 21, εισάγεται ένα τέλος «ανθεκτικότητας» στην κλιματική κρίση που επιφέρει σημαντική αύξηση για τα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης. Αυτή η αύξηση θεωρείται υπερβολική, αφού εξισώνει την πλειονότητα των ακινήτων αυτών με τη φορολογική επιβάρυνση των πεντάστερων ξενοδοχείων. Έτσι, η πολιτεία φαίνεται να «στοχοποιεί» τις βραχυχρόνιες μισθώσεις, ίσως για να ευνοήσει άλλους επαγγελματικούς κλάδους. Το Άρθρο 26 προβλέπει προσωρινούς περιορισμούς στις βραχυχρόνιες μισθώσεις, με συγκεκριμένες προτάσεις: 1. Παρόλο που το κράτος διαβεβαιώνει πως διαθέτει ακριβή στοιχεία για το πλήθος των ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης ανά ταχυδρομικό κώδικα, εφαρμόζει περιορισμούς σε ολόκληρες περιοχές, ακόμα και σε ζώνες με χαμηλή τουριστική ανάπτυξη. 2. Η έκδοση του Αριθμού Μητρώου Ακινήτου (ΑΜΑ) προτείνεται να συνδεθεί με τον Αριθμό Ταυτότητας Ακινήτου (ΑΤΑΚ) και όχι με τον αριθμό μισθωτηρίου. Αν για οποιονδήποτε λόγο γίνει αλλαγή στο μισθωτήριο, θα πρέπει το ακίνητο να λάβει νέο ΑΜΑ, κάτι που περιπλέκει τη διαδικασία για ακίνητα ήδη καταχωρημένα σε βραχυχρόνια μίσθωση μέσω εταιρειών διαχείρισης. 3. Για ακίνητα που βρίσκονται ήδη σε βραχυχρόνια μίσθωση, οι ιδιοκτήτες και οι εταιρείες διαχείρισης αντιμετωπίζουν δυσκολίες, καθώς οι ισχύοντες κανόνες για την έκδοση ΑΜΑ εμποδίζουν τόσο την πώληση όσο και την αλλαγή διαχειριστή.