Αρχική Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξειςΜΕΡΟΣ Θ΄ ΛΟΙΠΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ (άρθρα 104-117)Σχόλιο του χρήστη Βασίλης Παλαιοθόδωρος | 19 Νοεμβρίου 2024, 20:34
Βασίλειος Παλαιοθόδωρος Πολιτικός Μηχανικός για το αρθρ. 109 Διαβούλευσης Στην παρ. 1 Γίνεται αναφορά, αλλά δεν έχει οροθετηθεί η οριογραμμή ΠΑΡΑΛΙΑΣ. Μπορεί συμπληρωθεί η παράγραφος 1’ στη οποία να αναγραφεί ότι «κατά παρέκκλιση του αρθρ. 5 του Ν. 5092/2024, με το παρόν άρθρο καθορίζεται οριογραμμή παραλίας πλάτους 30 μετρων από την οριογραμμή του Αιγιαλού όπως έχει καθοριστεί και ισχύει με την Π.Ο.Α. (ΦΕΚ 298Δ’/2018) από τα σημεία της ΠΟΑ με συντεταγμένες σε ΕΓΣΑ87, Α(2033136,070/4196094,300) & Β(203054,627/4195071,017)(ενδεικτικά ή αυτές που αναγράφονται στην παρ. 1 του αρθρ. 68 του Ν4875/2021)» «Υφιστάμενες κατασκευές που ευρίσκονται εντός Ζώνης Αιγιαλού και στην Ζώνη παραλίας,κατά παρέκκλιση του Ν2971/2001 & του Ν. 5092/2024, με το παρόν άρθρο νομιμοποιούνται.» Εάν με τον καθορισμό της Ζώνης Παραλίας περιλαμβάνονται Αρχαιολογικοί χώροι και μνημεία, για αυτά δεν ισχύει μπορούν να εξαιρεθούν μετά από αίτημα τοπικού επανακαθορισμού και με εξαρτημένο τοπογραφικό διάγραμμα, που υποβάλει η αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου πολιτισμού στην επιτροπή του αρθ. 5. Στην παρ. 2. Μπορεί συμπληρωθεί: Έργα που απαιτούνται να εκτελεστούν για την άρση επικινδυνότητας στο χερσαίο χώρο για την προστασία των επισκεπτών ή στα υφιστάμενα απόκρημνα πρανή,και γενικότερα εκτός της επιφανείας του θαλασσίου χώρου,μπορούν να εκτελεστούν με αποκλειστική ευθύνη του Δήμου που οφείλει να ενημερώνει το αρμόδιο όργανο του Υπουργείου Εθνική Οικονομίας και Οικονομικών. Όπου υπάρχει επικινδυνότητα απαιτείται σχετική απόφαση του Υπουργείου Πολιτικής Προστασίας …. Στην παρ. 3. Να συμπληρωθεί επίσης ότι: «Η υφιστάμενη οδός πρόσβασης στο χώρο θέασης να αναγνωριστεί με το παρόν άρθρο ως Δημοτική οδός και να ισχύει η σχετική νομοθεσία για αναγκαστική απαλλοτρίωση προκειμένου να βελτιωθεί η χάραξη της σε ελάχιστο πλάτος 12 μέτρων.» & ακόμη Για την ασφάλεια των Επισκεπτών να χρηματοδοτηθεί η αρμόδια Δ/νση Δασών για την μελέτη και την διάνοιξη αντιπυρικών ζωνών στην περιοχή που να έχουν διαμόρφωση δασικής οδοποιίας, για άμεση, κατεπείγουσα και ασφαλή απομάκρυνση επισκεπτών σε διαφορετικές κατευθύνσεις,για διασφάλιση του κοινού σε οποιαδήποτε ανάγκη εκκένωσης.. Στην παρ. 4. Η παράγραφος αυτή, να ισχύει μόνο για έργα που θα εκτελεστούν εντός του Θαλασσίου χώρου. Στο Παράρτημα Α. Το τοπογραφικό διάγραμμα είναι ενδεικτικό και ΔΕΝ είναι σύμφωνα με προδιαγραφές. Πρέπει να περιλαμβάνεται ολόκληρη η περιοχή που αναφέρεται στην παρ. 1 αρθρ. 68 Ν4875/2021 &εκτός των άλλων τεχνικών απαιτούμενων στοιχείων,Δεν Περιλαμβάνει την Π.Ο.Α. (ΦΕΚ 298Δ'/2018)ούτε αναγράφονται: κορυφές, πίνακας συντεταγμένων σε ΕΓΣΑ87 και το Εμβαδόν παραχώρησης κοινοχρήστου χώρου Αιγιαλού. Πρέπει να συνταχθεί νέο!! που να περιλαμβάνεται στο Νόμο Ο Δήμος οφείλει να συντάξει νέο πλήρες τοπογραφικό διάγραμμα με την Π.Ο.Α. (ΦΕΚ 298Δ’/2018) θεωρημένο από τις αρμόδιες υπηρεσίες του, όπου να προσδιορίζετε η επιφάνεια παραχώρησης κοινοχρήστου χώρου Αιγιαλού με αριθμημένες κορυφές, πίνακα συντεταγμένων ΕΓΣΑ87 & εμβαδόν. Στη συνέχεια οφείλει να το καταθέσει για θεώρηση στα αρμόδια όργανα του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών. Μετά την θεώρηση του θα εκδοθεί Αρμοδίως η σχετική Υπουργική απόφαση παραχώρησης.. Βασίλειος Παλαιοθόδωρος Πολιτικός Μηχανικός