Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα5) Προτείνεται ο λογιστικός προσδιορισμός βάσει λογιστικών καταστάσεων των εισοδημάτων όλων των κατηγοριών ελεύθερων επαγγελματιών και επιτηδευματιών και η κατάργηση του ειδικού τρόπου φορολόγησης που ισχύει για ορισμένες κατηγορίες επαγγελμάτων.Σχόλιο του χρήστη Δημήτρης Τ. | 26 Δεκεμβρίου 2009, 11:45
Σαν μετρό γενικά φαίνεται δίκαιο και σωστό όμως θα ήθελα να σας επισημάνω όσο αφορά τον λογιστικό τρόπο φορολόγησης των ΤΑΧΙ ότι η η μεγάλη φοροδιαφυγή γίνεται από την πώληση της άδειας που όλοι γνωρίζουμε ότι κοστίζει όσο η αγορά ενός διαμερίσματος και από τις προμήθειες που εισπράττονται από τους "μαντράδες" , και βεβαία αν πρόκειται για συνταξιοδότηση θα μπορούσαμε να το θεωρήσουμε σαν εφάπαξ όπως σε όλους τους εργαζόμενους .Οι οδηγοί και οι ιδιοκτήτες που εργάζονται από 12 – 15 ώρες για 27-30 μέρες τον μηνά μέσα στην κίνηση και στο καυσαέριο χωρίς εξασφάλιση του εισοδήματος τους σε περιπτώσεις ασθένειας , βλάβης οχήματος, ατυχήματος, κλπ χωρίς καμιά βοήθεια από το κράτος για την αντικατάσταση του οχήματος ,με την κλοπή του έργου των ΤΑΧΙ με τις ευλογίες του κράτους δεν μπορούν να μπουν σε νέα έξοδα για την πληρωμή λογιστών για να αντιληφθεί το κράτος ότι δεν είναι το εισόδημα τους το πραγματικό πολύ περισσότερο από αυτό που υπολόγιζε μέχρι σήμερα . Ένα ΤΑΧΙ εισπράττει περίπου 10- 12 ευρώ την ώρα δλδ την ημέρα 130-150 ευρώ από αυτά ξοδεύει ημερησίως 20 -25 ευρώ πετρέλαιο , 15 ευρώ για ασφάλεια (τεβε-ικα) , 10 ευρώ για αναλώσιμα και σέρβις ,10 ευρώ για την ασφάλεια αυτοκίνητου – ΦΠΑ -τέλη κυκλοφορίας αν τώρα πληρώνει και ενοίκιο η δάνειο άλλα 40 ευρώ (αλήθεια αυτοί που έχουν πρόσφατα αγοράσει ταξί από που θα αφαιρέσουν το ποσό του δανείου αφού αυτό εμφανίζεται σαν στεγαστικό ). Ένας λοιπόν εργαζόμενος για 12 ώρες σχεδόν κάθε μέρα έχει ένα μηνιαίο εισόδημα 1500 – 1700 ευρώ το μήνα η 18000 – 20000 τον χρόνο αν όλα πάνε καλά . Αν τώρα υπολογίσουμε και τις διάφορες περιπτώσεις ενοικίου ( ενοικίαση άδειας, ενοικίαση αυτοκινήτου ) ποιος θα εκπίπτει τα έξοδα από το εισόδημά του ? Πιστεύω ότι η αναπροσαρμογή του αυτοτελούς φορολογητέου εισοδήματος με την δυνατότητα να αφαιρούνται οι δαπάνες για καύσιμα , σέρβις και επισκευές με απλές διαδικασίες , θα ήταν δικαιότερο και θα έβαζε και άλλους επιχειρηματίες στην τσιμπίδα του νόμου. Αν όντως θέλετε να βρείτε φοροφυγάδες στα ταξί ρίξτε μια ματιά στα αποτελέσματα των ελέγχων που έγιναν πέρυσι τον Ιανουάριο Http/www.athina984.gr/node/35434 – και όχι σε αυτούς που δηλώνουν την επαγγελματική ιδιότητα του αυτοκινητιστή η οδηγού ταξί . Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να στείλετε τους σύμβουλους σας , αφού κάνουν μια έρευνα αγοράς να νοικιάσουν και να δουλέψουν σε ταξί για μια εβδομάδα και μετά να προτείνουν τι μετρά να πάρετε !!!