Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΗΝΑΣ | 26 Δεκεμβρίου 2009, 15:13
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να είναι συνάρτιση των εκπομών CO2 γραμμικά και όχι σε κλίμακα. Επίσης πρέπει να είναι συνάρτιση των χιλιομέτρων. Ετσι θα μπορούσαν να γίνουν μέρος της Καρτας Καυσαερίων. Δλδ όταν την εκδόσης βάση της διαφοράς των χμ που γραφει τώρα και που εγραφε η προηγούμενη καθώς και με τις εκπομπές που μετρησε να πληρώνεις το αντίστοιχο ποσό. Το συνεργίο θα καλεί ένα Voice Recognition και θα λέει: ΟΧΗΜΑ: ΧΥΖ-1512 Αρχικα χιλιομετρα 55.000 Τελικα: 70.000, εκπομπές: 180 Co: Οπότε το σύστημα θα υπολόγιζε και θα απέστελνε στον ιδιοκτήτη (στα στοιχεία που είναι δηλώμένα) το λογαριασμό και το αυτοκόλλητο Σημα. Καθώς αυτό είναι ισως πολύπλοκο, θα πρέπει τα τέλη κυκλοφορίας να μήν πληρόνονται ξεχωριστά και προκαταβολικά αλλά απολογιστικά μέσω της φορολογικής δήλωσης.Απλά στην αρχή του κάθε έτους θα παίρνεις το αυτοκολλητο για να φαίνετε ότι έχεις πληρώσει. Για αυτό το λόγο προτείνω την αξιοποίηση της Καρτας Καυσαερίων. Τα CO2 δεν θα είναι αυτά το κατασκευαστή αλλά αυτά που μέτρησε το μηχάνημα.Αν το αυτοκίνητο είναι κακοκσυντηρημενο και ρυπαίνει, δεν με νοιάζει τι είπε ο κατασκευαστής. Επίσης, τα χιλιομετρα νομίζω ότι καταγραφονται στην καρτα καυσαερίων. Ετσι μαζί με την δηλωση θα βάζεις κ αντίγραφό της καρτας καυσαερίων.