Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;Σχόλιο του χρήστη Στάμος Θ. Στράτος | 26 Δεκεμβρίου 2009, 17:26
Περισσότερη αποκέντρωση. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: Στην Αθήνα λειτουργεί μία μόνον ΔΟΥ για τις εμπορικές ΑΕ, η ΦΑΕΕ Αθηνών πού εδρεέυει στην Καλλιθέα. Επειδή απαιτούνται συχνές επισκέψεις των λογιστών και των εκπροσώπων τών επιχειρήσεων γιά διεκπεραίωση υποθέσεων σπαταλάται πολύτιμος χρόνος που καταλήγει σε βάρος της ανατγωνιστικότηατς και της ανάπτυξης. Μία επίσκεψη στην ΦΑΕΕ Αθηνών γιά μία ΑΕ που εδρεέυι στα βόρεια προάστια μπορέι να απιτήσει και σε μία χαμένη ημέρα! Θα μπορούσε σε πρώτη φάση να χωρισθεί η ΦΑΕΕ Αθηνών σε περισσότερες: μία γιά τα βορεια προάστια, μια γιά τα δυτικά μία γιά τα νότια και μία γιά το κέντρο. ΑΜΕΣΑ θα μπορούσε η ΦΑΒΕ Αθηνών που ευρίσκεται στο Μαρούσι καί λόγω της φύσεως της δεν εχει πλέον μεγάλο φόρτο (μαρασμός βιομηχανικής δραστηριότητας)να εξυπηρετήσει και τις εμπορικές επιχειρήσεις που υπάγονται στην ΦΑΕΕ Αθηνών και ευρίσκονται στα βόρεια προάστια. Περισσότερες συναλλαγές μέσω διαδικτύου: Υποβολή ολων των φορολογικών δηλώσεων μέσω διαδικτύου. Γιά την εγκυρότητα των υποβαλλομένων στοιχείων θα χρησιμοποιούνται οι κωδικοί του TAXIS σε συνδυασμό με "ψηφιακά πιστοποιητικά" οπως αυτά που εκδίδουν οι τράπεζες γιά τους πελάτες τους. Πληρωμές ολων των φόρων μέσω των διαδικτυακών λογαριασμών των τραπεζών. Επίσης, κάθε επιχείρηση να αποκτήσει στην ΔΟΥ τον δικό της "υπεύθυνο εξυπηρέτησης και ελέγχου" (που γιά ευνοήτους λόγους θα αλλάζει κάθε 12 ή 24 μήνες) κατά τα πρότυπα που εχουν οι τράπεζες στον οποίο θα προσφεύγουν οι επιχειρήσεις γιά να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους, περιλαμβαονομένου και των ελέγχων.