Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;Σχόλιο του χρήστη Βασίλης Μακρής | 26 Δεκεμβρίου 2009, 20:37
Να δημιουργηθεί γενικό γραφείο υποδοχής κοινού σε κάθε ΔΟΥ το οποίο θα αναλαμβάνει να διεκπεραιώνει ΟΛΕΣ τις υποθέσεις. Επαναλαμβάνω ΟΛΕΣ τις υποθέσεις. Σταδιακά αυτό το γραφείο θα περάσει και στα ΚΕΠ. Το γραφείο θα είναι καλά μηχανογραφημένο και θα περνά ΚΑΘΕ αίτημα από μηχανογράφηση και ηλεκτρονικό πρωτόκολο και έτσι θα παρακολουθείται και ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος. Βάσει του χρόνου αυτού θα αξιολογούνται αυτόματα από το σύστημα και οι υπάλληλοι και η ΔΟΥ και θα πέρνουν ανάλογες αυξήσεις μισθού και bonus. Το κοινό δεν θα έρχεται ΠΟΤΕ σε επαφή με προϋσταμένους και "παράγοντες" της ΔΟΥ. Για δύσκολα θέματα, ο υπάλληλος του γραφείου υποδοχής θα επικοινωνεί με το κατάλληλο τμήμα και προϋστάμενο. Για πολύπλοκες και χρονοβόρες υποθέσεις, θα καλείται ο πολίτης με email/sms/τηλεφωνικά να επανέλεθει ή να προσκομίσει επιπλέον έγγραφα που τυχόν απαιτούνται. Τα έγγραφα και οι αποφάσεις που θα εκδίδονται από άλλα τμήματα θα εκδίδονται ηλεκτρονικά με ηλεκτρονική υπογραφή και θα διανέμονται/εκτυπώνονται από το τερματικό τη υπαλλήλου του γραφείου υποδοχής. Τέτοια έγγραφα και η εξέλιξη κάθε υπόθεσης/αιτήματος θα μπορεί να εμφανίζονται και στο Λογαριασμό του πολίτη, στο taxis net.