• Σχόλιο του χρήστη 'Chris A - Μηχανικός' | 26 Δεκεμβρίου 2009, 21:30

    Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΔΙΚΗ ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΕΙΔΙΚΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΑ ΕΞΟΔΑ (ΧΑΡΤΟΣΗΜΟ, ΧΑΡΤΟΣΗΜΟ ΣΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΥΠΕΡ ΤΕΕ ΚΑΙ ΤΣΜΕΔΕ, ΥΠΕΡ ΟΓΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΧΑΡΤΟΣΗΜΟΥ, ΚΛΠ.). ΑΚΟΜΗ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΑΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ. ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΚΑΘΕ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΚΑΤΑ 20% ΤΕΛΙΚΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΙΡΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΕΚΜΑΡΤΩΝ ΚΑΙ "ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΏΝ" ΕΞΟΔΩΝ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΝΑ ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ ΙΣΧΥΟΝΤΕΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΚΑΤΑ ΔΕΚΑ ΠΟΣΟΣΤΙΑΙΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ (Π.Χ. ΑΠΟ 26% ΣΤΟ 36%) ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΦΟΡΩΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΣΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ. ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο ΦΟΡΟΣ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΜΟΙΒΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ ΠΡΟΠΛΗΡΩΝΕΤΡΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΙΣΠΑΡΑΞΗ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ, ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΦΟΡΟΥ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΚΟΥΣ, ΟΠΟΤΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΑΝΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ (ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ, ΚΛΠ.). ΤΕΛΙΚΑ Η ΑΥΤΟΤΕΛΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΙΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ. ΕΞΑΛΟΥ ΕΜΙΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ, ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΣΤΕ...