Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;Σχόλιο του χρήστη Χαράλαμπος Τ | 26 Δεκεμβρίου 2009, 21:46
1) Οι Δ.Ο.Υ. δεν παραλαμβάνουν δηλώσεις από φυσικά πρόσωπα. Δημιουργούνται θυρίδες του Υπουργείου μέσα στα Κ.Ε.Π. για παραλαβή δηλώσεων κάθε μορφής και διευκρινήσεις. 2) Για τον φόρο κεφαλαίου των φυσικών προσώπων κατά τις μεταβιβάσεις κλπ. υπάρχει on-line σύνδεση των συμβολαιογράφων με σχετική υπηρεσία του Υπουργείου. Τυχόν πληρωμές γίνονται με Πιστωτικές Κάρτες ή στα Κ.Ε.Π. ως άνω ή μέσω διαδικτύου. 3) Οι Δ.Ο.Υ. ασχολούνται μόνο με επαγγελματίες και επιχειρήσεις και χωρίζονται σε τμήματα που το κάθε ένα ασχολείται με ένα εύρος κύκλου εργασιών. 4) Με την έναρξη επιτηδεύματος δημιουργείται μερίδα στο Computer του Υπουργείου για αυτόματη ενημέρωση κάθε εξερχομένου και εισερχομένου παραστατικού. Χρηματικές Συναλλαγές με το Υπουργείο γίνονται μόνο από το διαδίκτυο. 5) Ολοι οι επιτηδευματίες και οι επιχειρήσεις είναι ειλικρινείς μέχρι να αποδειχθεί το αντίθετο. Μόλις αποδειχθεί ότι κάποιος φοροδιαφεύγει ενσυνείδητα και συστηματικά, οι φάκελλοι του μεταφέρονται σε άλλη υπηρεσία της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. και οι δραστηριότητές του παρακολουθούνται συστηματικά με ταυτόχρονη ενημέρωση της μερίδας του στο Computer του Υπουργείου όπου μπορεί να γίνονται παράλληλοι έλεγχοι και εξαγωγή συμπερασμάτων. Οι συνέπειες πρέπει να αποτελούν το Απόλυτο Αντικίνητρο για να αρχίσει κάποιος την φοροδιαφυγή.