Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα19) Επισημαίνεται ότι το προαναφερθέν μέτρο για την επέκταση των εκπτώσεων από το φορολογητέο εισόδημα φυσικών προσώπων ποσών βάσει αποδείξεων αγορών, έχει επίσης ως στόχο τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.Σχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Κονδύλης | 27 Δεκεμβρίου 2009, 00:32
==Καλή η πρόταση της αποστολής προσυμπληρωμένης δήλωσης, αλλά πως θα εφαρμοσθεί, όταν η σύνδεση του ελάχιστου αφορολόγητου με την προσκόμιση αποδείξεων αγορών, την αποκλείει εξ' αρχής ? =Εν πάσει περιπτώσει αν το ΥΠ.ΟΙΚ .επιμείνει στις αποδείξεις[το μέτρο είναι άδικο γιά τα χαμηλά εισοδήματα] θα μπορούσε να εφαρμοσθεί ένα απλοποιημένο σύστημα* όπως π.χ το παρακάτω. -Για καθαρό εισόδ.μέχρι 20.000 € , 100% ελάχιστου αφορολόγητου [12.000] χωρίς προσκόμιση αποδείξεων. -Για καθ.εισόδ.από 20.000 έως 30.000 € 50% ελάχιστου αφορολόγητου [ 6.000] χωρίς προσκόμιση αποδείξεων και το υπόλοιπο με αποδείξεις. -Για καθ.εισόδ.από 30.000 έως 40.000 € , 25% ελάχιστου αφορολόγητου [ 3.000] χωρίς προσκόμιση αποδείξεων και το υπόλοιπο με αποδείξεις. -Για καθ.εισόδ.άνω 40 000 € ελάχιστο αφορολόγητο 0 χωρίς προσκόμιση αποδείξεων / πλήρης κάλυψη με αποδείξεις . = Έτσι γιά καθαρό εισόδημα μέχρι 20.000 €, αποκλειστικά από μισθωτές υπηρεσίες, θα μπορούσε να εφαρμοσθεί το σύστημα της προσυμπληρωμένης δήλωσης, ξεμπλοκάροντας τον φοροελεγκτικό μηχανισμό. * Ότι τελικά εφαρμοσθεί, θα πρέπει να συνδιασθεί και με ανάλογες τροποποιήσεις στην κλίμακα φορολογίας εισοδ.φυσ.προσώπων, γιά να μην υπάρξουν αδικίες.