Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος | 27 Δεκεμβρίου 2009, 01:22
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η μεγαλύτερη ανοησία ήταν αυτή με τα τέλη κυκλοφορίας. Ερώτηση. Έχω ένα αυτοκίνητο 1600 κυβικά έτος κατασκευής 2000 και λόγω δουλιάς κάνω περίπου 30.000 χιλιόμετρα τον χρόνο. Ο θείος μου έχει ένα αυτοκίνητο 1800 κυβικά έτος κατασκευής 1994 και το έχει αραγμένο στο γκαράζ. Μια φορά το χρόνο πηγαίνει στο χωριό. Συνολικά έχει περίπου 35.000 χιλιόμετρα. Ποιός μολύνει περισότερο το περιβάλον; Ποιος πληρώνει περισσότερο; Προτεινόμενη λύση. Όποιος κινεί περισσότερο το αυτοκίνητο μολύνει και περισσότερο το περιβάλλον. Για να κινηθεί το αυτοκίνητο θέλει βενζίνη. Όσο περισσότερο κινείται τόσο περισσότερο μολύνει αλλά και τόσο περισσότερη βενζίνη θέλει. Βάλτε 10% τέλος στην βενζίνη και αποσύρετε τα περιβαλλοντολογικά πρόστιμα από τα τέλη κυκλοφορίας. Όσο για την ανακύκλωση πιάστε από το αυτί τους δημάρχους.