Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΔΙΚΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ, ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΥ.ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ. ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΑ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΔΙΩΡΟΦΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΨΥΧΙΚΟ. ΟΤΑΝ ΤΟ ΝΟΙΚΙΑΖΑ ΕΠΑΙΡΝΑ 7.200 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ 4.500. ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΞΕΝΟΙΚΙΑΣΤΗΚΕ ΠΛΗΡΩΣΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΜΟΝΟ 100 ΕΥΡΩ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΝΟΙΚΙΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΘΕΣΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΣΒΕΣΩ ΠΟΤΕ, ΑΝ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 50% ΑΝ ΥΠΟΛΟΓΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ.ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟ, ΕΝΩ ΕΑΝ Η ΦΟΡΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΝΟΙΚΙΟΥ ΗΤΑΝ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΦΠΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΕΝΗΣΗΣΗ ΤΟΥ, ΘΑ ΕΙΣΠΡΑΤΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ, ΘΑ ΜΕΙΩΝΟΤΑΝΕ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΙΑΚΑ Η ΑΝΕΡΓΙΑ. ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΥΣΒΑΣΤΑΚΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝ ΘΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΤΑΚ Η ΦΜΑΠ. ΝΟΜΙΖΩ ΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΕΙΡΝΕ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΠΌ ΤΟ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ.