Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΟΡΡΟΠΟΥΛΟΣ | 27 Δεκεμβρίου 2009, 11:45
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να αναφερθώ σχετικά με τα τέλη κυκλοφορίας ΙΧ αυτοκινήτων. Κατά αρχήν θεωρώ ότι θα πρέπει να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας σύμφωνα με τον κυβισμό των οχημάτων, αλλά να γίνεται σύμφωνα με την ιπποδύναμη του οχήματος, όπως δηλαδή ήδη εφαρμόζεται και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Όσον αφορά τα περιβαλλοντικά τέλη θεωρώ ότι είναι πρός τη σωστή κατεύθυνση, αλλά ο υπολογισμός θα πρέπει να γίνεται κλιμακούμενα, σύμφωνα με τις αντίστοιχες οδηγίες της ΕΕ (EUR0 1, Euro 2, Euro 3, κοκ) και όχι σύμφωνα με το χρόνο πρώτης κυκλοφορίας του οχήματος. Τέλος, όσον αφορά την επιβολή ειδικού φόρου σε οχήματα άνω των 1929 cc θεωρώ ότι θα πρέπει να καταργηθεί και η χρήση ΙΧ να λαμβάνεται ως τεκμήριο διαβίωσης στην φορολογία εισοδήματος. Πέραν τν ανωτέρω θα πρέπει να επανεξεταστεί το θέμα της απόσυρσης με σκοπό την ανανέωση του στόλου ξεκινόντας από τα ΙΧ που χρησιμοποιουν τα παλαιά καύσιμα, που δυστυχώς ακόμα κυκλοφορούν, και στη συνέχεια των πρώτης γενιάς αμόλυβδων ΙΧ. Ως κίνητρο θεωρώ ότι δύναται να δοθεί η έκπτωση του ειδικού τέλους ταξινόμησης.