Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Ράνια | 27 Δεκεμβρίου 2009, 11:47
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μάλλον όλοι κατάλαβαν τι σημαίνουν τα νέα τέλη. Είναι φόρος που πλήτει ππερισσότερο τα χαμηλά στρώματα, αφού τα παλιά αυτοκίνητα ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Και σίγουρα κανένας δεν θέλει να έχει παλιό αυτοκίνητο. Δηλαδή τιμωρείται για την αδυναμία του ν' αγοράσει καινούργιο. Όσο για τα νέα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα πληρωμής. Λογικό είναι ο περιβαλλοντικός φόρος να μπαίνει στα κάυσιμα γιατί όποιος κινείται ρυπαίνει. Αντί να μπει ΕΦΚ ας μπει περιβαλλοντικός φόρος και ας καταργηθούν τα τέλη. Νομίζω ότι δεν θα υπάρξει διαφωνία, καθώς θα πληρώνονται τμηματικά. Μ' αυτόν τον τρόπο θα περιοριστεί ίσως και η κίνηση των αυτοκινήτων, που είναι και το ζητούμενο. Συγχρόνως υπάρχει και η κάρτα καυσαερίων, η οποία σπάνια ελέγχεται.. Όσον αφορά γενικότερα τους περιβαλλονικούς φόρους, πιστέυω ότι κανένας φόρος δεν αποδίδει κάτι άμεσα πέραν του οικονομικού αποτελέσματος. Δηλαδή μαζεύονται χρήματα και τίποτε άλλο. Ακόμη και η δικαιολογία ότι επενδύονται σε μέτρα προστασίας του περιβάλλοντος είναι αστεία. Δηλαδή μολύνετε το περιβάλλον και πληρώστε για να το φτιάξουμε (και αυτό φυσικά αποκλείεται να γίνει). Μόνο οι έλεγχοι, τα βαριά πρόστιμα ακόμη και η τιμωρία των υπευθύνων μαζί με τη δημοσιοποίηση τους μπορούν να φέρουν κάποια αποτελέσματα. Και τα οικονομικά ακόμη θα είναι πολύ μεγαλύτερα απ' ότι τώρα. Απλά χρειάζεται περισσότερη δουλειά και χρόνος από το κράτος που δεν τη διαθέτει. Και φυσικά τόλμη!