Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;Σχόλιο του χρήστη Βαγγέλης | 27 Δεκεμβρίου 2009, 18:23
Κύριοι Ζώ εδώ και εικοσαετια στην Ελβετία και ειμαι μισθωτός. Έχω κάνει λοιπόν 2Ο φορολογικές δηλώσεις και το περίεργο είναι οτι δεν ξέρω ούτε κατα που πέφτει η Εφορία. Δέν κατάλαβα ποτέ αυτό το μπάχαλο που συμβαίνει στις ελληνικές εφορίες και δεν αποδέχομαι οτι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν τεχνοκράτες που δεν θα μπορούσαν να δώσουν λύση σε αυτο το χάος. Για να γίνει όμως αυτό χρειάζεται πρώτα πρώτα αλλαγή νοοτροπία των υπαλλήλων. Εννοώ σεβασμό προς τον πολίτη. Αν δεν υπάρχει σεβασμός τότε φόβος. Μετρα λοιπόν, α)αρση της μονιμότητας όλων τών δημοσίων υπαλλήλων. Η μονιμότητα ειναι η ΠΛΗΓΗ της χώρας. β)Με το που μπαίνει ενας πολίτης στη εφορία πρέπει να υπάρχει γραφείο υποδοχής που να διαθέτει τους κατάλληλους υπαλλήλους οπου θα του λύνουν εκει τις απορίες του. Δεν πρέπει να τρέχει ο πολίτης απο γραφειο σε γραφειό για να ρωταει και να μάθει τι πρέπει να κανει. Εννοείται το σύστημα θα δουλεύει με την αγγλοσαξωνική αρχή *job rotation. Που σημαίνει οτι όλοι υπάλληλοι θα περνουν απο αυτη τη θέση και θα εναλάσσονται ανα διμηνο. γ)Εξυπηρέτηση του πολίτη τηλεφωνικώς. Αυτό σημαίνει οτι όταν θέλει να τηλεφωνήσει κάποιο φυσικό πρόσωπο η νομικο στην εφορία το νούμερο θα είναι 4ψηφιο και ιδιο για ολη την Ελλαδα. Αν δηλαδή ενας φορολογούμενος τηλεφωνει απο το Ληγουριό της Αργολίδας η γραμμή θα εκτρέπεται αυτόματα στο τηλεφωνικό κέντρο της κεντρικής εφορίας του νομού στο Ναύπλιο επι παραδείγματι. Εκεί ο υπάλληλος αφού πληκτρολογεί το ΑΦΜ του πολίτη θα έχει μπροστά στον υπολογιστη του όλο το φάκελο του φορολογουμένου και θα είναι σε θέση να τον εξυπηρετήσει. Ετσι ο πολίτης αισθάνεται σαν πελάτης και αποφεύγει την ταλαιπωρία της ουράς και της αναμονής. δ)Δημιουργία εμειλ για κάθε φορολογικό κατάστημα. Παράδειγμα. eforiapolis_xy@gr. Η υποβολή ερωτήσεων των πολιτών θα απαντάται μεσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το πολύ σε 3 εργάσιμες μέρες. ε)Κατάργηση του συστήματος πληρωμής των τελών κυκλοφορίας τον Δεκέμβριο του εκάτοστε έτους. Αντιγραφή συστήματος ελβετίας. Ο καθείς μπορεί να αγοράσει το σήμα απο οποιαδήποτε ταχυδρομειο της επικράτειας απο τα τέλη του Οκτώβριου μέχρι και αρχές Ιανουαρίου του επομένου έτους. ζ)Κατάργηση τών ταμείων στις εφορείες. Οι υπάλληλοι θα χρησιμοποιηθούν αλλού. Ο κάθε πολίτης που θα θέλει να πληρώσει κάτι στο κράτος θα το πληρώνει μέσω λογαριασμου σε οποιοδήποτε ταχυδρομείκο γραφείο της χώρας. ε)Και στην πιό μικρή εφορία της χώρας κτύπημα κάρτας εργασίας για τους υπαλλήλους. Κατάργηση της δικαιολογίας τών υπαλλήλων....πάω 10 λεπτα για ψώνια..... η)Κυλιόμενο ωράριο ωστε οι εφορίες να εινα ανοικτές απο 08,00 μέχρι τις 17.00. Πως? πολυ απλά. Θα υπάρχουν υπάλληλοι που αρχίζουν τη δουλειά τους απο τις 8 το πρωί και άλλοι απο τις 9. Εδώ πάλι σύστημα job rotation. Θ)Οταν κάποιος υπάλληλος λείπει πρέπει ο αντικατάστατης να μπορεί να διεκπαιρεώσει όλες τις εργασίες του απουσιάζοντος. Αυτό σημαίνει συλλογική εργασία και όχι ο καθένας και το βασίλειο του.. ... Ευχαριστώ για τη φιλοξενία.