Αρχική Ενίσχυση Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εισφορά Κοινωνικής Ευθύνηςάρθρο 3 / παράγραφος 1Σχόλιο του χρήστη ΤΣΙΑΒΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | 5 Νοεμβρίου 2009, 12:11
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΕΧΕΙ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ H ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΣΠΑΤΑΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΡΤΗΘΕΙ Η ΕΚΤΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΤΩΡΑ, ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟΥ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΙΝΗΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΤΩ: -ΕΝΑ ΑΦΟΡΟΓΗΤΟ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ -Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ -Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΝΟΙΚΑΖΟΝΤΑΙ(ΔΙΟΤΙ ΗΔΗ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΦΟΠΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΦΟΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΑΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ) ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΘΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΘΕΙ. ΤΟΤΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΘΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΥΤΕΛΙΣΘΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ.