Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Αννάογλου Γεώργιος | 28 Δεκεμβρίου 2009, 00:26
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η επιβολή του αυξημένου τέλους κυκλοφορίας θεωρώ ότι είναι άδικη και δεν εξυπηρετεί τίποτε άλλο από το να γεμίσει τα ταμεία του κράτους. Θα πρέπει να εξετάζεται κατ΄αρχήν ο αριθμός των αυτοκινήτων που έχει κάθε οικογένεια και ο αριθμός των μελών της. Έτσι αν μια πολύτεκνη οικογένεια έχει ένα μεγάλο αυτοκίνητο παλιάς τεχνολογίας δεν πρέπει να επιβαρύνεται με αυξημένα τέλη κυκλοφορίας. Επίσης θα πρέπει τα αυξημένα τέλη να επιβάλλονται σε οικογένειες που έχουν δύο και πλέον αυτοκίνητα και όχι σε αυτές που έχουν μόνο ένα που εξυπηρετεί τις ανάγκες της. Η αύξηση του ΕΦΚ στα καύσιμα αν επιβληθεί θα επιβαρύνει το σύνολο των πολιτών εξίσου και θα είναι ένα άδικο μέτρο. Κίνητρα για την προστασία του περιβάλλοντος πρέπει να δοθούν (π.χ. μόνωση κατοικιών, αντικατάσταση κουφωμάτων, αγοράς κάδων ανακύκλωσης για κομποστοποίηση των οργανικών απορριμμάτων κ.λ.π.) και όχι να επιβάλλονται δυσβάσταχτοι φόροι. Η πράσινη ανάπτυξη δεν γίνεται με πράσινους φόρους αλλά με πράσινα κίνητρα.