Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα σημερινά τεκμήρια διαβίωσης είναι αστεία πρέπει να αναπροσαρμοστούνν προς τα πάνω. Κρίνοντας από οικογένειες μισθωτών που ξέρω όπως και τη δική μου με εισοδήματα μεταξύ 40.000 και 60.000 ένα αυτοκίνητο μικρότερο των 1500 κυβικών είναι το μόνο που αντέχουμε. Σε τελική ανάλυση γιατί θα έπρεπε να το έχουμε κιόλας; Γιατί τόσα χρόνια πριμοδοτείται με διάφορους τρόπους και με την μη αναγνώριση της πραγματική τεκμαρτής δαπάνης που είναι πολαπλάσια αυτής που ισχύει, η αγορά τεράστιων ενεργοβόρων αυτοκινητων. Πληρώνουμε όλοι το περιβαλλοντκό κόστος για να πλουτίζουν οι εισαγωγείς και να κλείνουν οι στενάχωροι δρόμοι της Αθήνας από θηριώδη τζιπ και SUV από ανεγκέφαλους που θέλουν 1500 άλογα για να κάνει ένα άτομο διαδρομή 5 χιλιομέτρων. Ποιός μπορεί να αγοράσει και να συντηρήσει αυτά τα μηχανήματα; Ποιός τα χρειάζεται; πόσοι ζουν στα βουνά, στις περιοχές με πολλά χιόνια και κρύο; Το ίδιο και περισσότερο θα έπρεπε να ισχύει για τις πισίνες, σε μια χώρα με αυξανόμενο πρόβλημα νερού έχουμε γεμίσει πισίνες. Ειδικά στα νησιά και ιδιαίτερα στα Κυκλαδονήσια δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις ή να κλάψεις με το θέαμα του κάθε ανεγκέφαλου που θέλει την μεζονέτα του με πισίνα και δεν συνηδειτοποιεί την πολυτιμότητα του νερού στο συγκεκριμένο χώρο. Η φορολόγησή τους θα έπρεπε να είναι πολύ μεγάλη τουλάχιστον δεκαπλάσια της σημερινής και μόνο για περιβαλλοντικούς λόγους. Στα σκάφη θα έπρεπε να υπάρχει μια διάκριση μόνο για τους μόνιμους κατοίκους νησιών οι οποίοι ειδικά σε κάποια νησιά με τον κατήφορο που έχουν πάρει οι ακτοπλοικές συγκοινωνίες και τον ανήφορο που έχουν πάρει τα εισητήρια σύντομα δεν θα έχουν άλλο τρόπο μετακίνησης.