Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα24) Ποια μέτρα θα προτείνατε για την εσωτερική αναδιοργάνωση των ΔΟΥ ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων;Σχόλιο του χρήστη ΜΕΣΣΗΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ | 28 Δεκεμβρίου 2009, 11:47
Συγκρίνοντας το Ελληνικό Δημόσιο με το εξωτερικό το πρώτο πράγμα που μου έρχεται στο νου είναι τα μούτρα και η αγένεια των Δημοσίων υπαλλήλων στη πλειοψηφία τους. Ακόμα και στα ΕΛΤΑ μου έχει τύχει να δω υπάλληλο να ξεφυσά να μουρμουράει και να προσβάλει επειδή υπήρχε ουρά συναλλασομένων. Στη χώρα μας οι πολίτες είναι πάντα ευγενικοί έως γλύφτες και οι δημόσιοι υπάλληλοι εξυπηρετούν ναι μεν αλλά σαν να κάνουν χάρη. Αυτό που παρατήρησα είναι πως οι δημόσιοι υπάλληλοι με χαρά διώχνουν τον πολίτη με το παραμικρό. Οσον αφορά τις εφορίες δεν υπάρχει ενημέρωση. Κανείς από τους πολίτες ακόμα και οι επαγγελματίες δεν είναι σίγουροι τι ισχύει και γιατί. Εκατομμύρια νόμοι, παρανόμοι ΠΟΛ και ούτω καθ εξής. Είσαι αναγκασμένος εκ των πραγμάτων να έχεις κενά. Προτείνω έξω από κάθε τμήμα της εφορίας να υπάρχει μία οθόνη με ότι αφορά το τμήμα. Αναλυτικά ότι χρειάζεται για κάθε υποπερίπτωση και οι ίδιες πληροφορίες να υπάρχουν για όλους στο ιντερνετ. π.χ.έξω από ΚΒΣ αυτά χρειάζονται για την έναρξη, αυτά για το κλείσιμο, αυτά για τη θεώρηση.Και να είναι τα ίδια παντού. Σε όλες τις εφορίες. Εξω από το εισόδημα σε απλά ελληνικά έτσι γίνεται η δήλωση έτσι η τροποποιητική κλπ Να ξέρει ο φορολογούμενος πως αν κάνει αυτό και αυτό είναι οκ και αν δεν το κάνει έχει πρόβλημα και θα πληρώσει τόσα. Να μην δίνεται δυνατότητα σε κανέναν και ιδιαίτερα στους Δημόσιους υπαλλήλους να ερμηνεύει όπως θέλει τα ισχύοντα. Να μπορεί ο πολίτης να ξέρει τι ισχύει και να μην είναι έρμαιο κανενός.