• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Παπαλεξανδρής' | 28 Δεκεμβρίου 2009, 13:07

    Σχετικά με την ετήσια τεκμαρτή δαπάνη που "υπολογίζεται με βάση το ύψος των ετήσιων εξόδων συντήρησης και κυκλοφορίας επιβατικού αυτοκινήτου ιδιωτικής χρήσης που προσδιορίζεται ανάλογα με τους φορολογήσιμους ίππους του αυτοκινήτου" όπως αναφέρετε: Ας υποθέσουμε ότι κάποιος έχει αγοράσει ένα VW Touareg του 2005 (τιμή βάσει του AutoTriti 27.000 Ευρώ). Τώρα τα έξοδά του είναι: 1) Βενζίνη για 10.000 χλμ το χρόνο 1.500 EUR 2) Ασφάλεια 1.000 EUR 3) Service ετήσιο 800 EUR 4) Τέλη κυκλοφορίας 1.000 EUR ΣΥΝΟΛΟ = 4.300 EUR Πως είναι δυνατόν να θεωρείται ως ετήσια τεκμαρτή δαπάνη διαβίωσης τα 85.300 EUR δηλαδή 3 φορές παραπάνω απ' ότι στοίχισε η αγορά του και 20 φορές παραπάνω απ' ότι του στοιχίζει πραγματικά ετησίως??? Θεωρώ ότι τα μέτρα είναι στη σωστή κατεύθυνση, αλλά χρειάζεται ακόμα πολύ δουλειά προκειμένου να γίνουν δίκαια. Επίσης, λάβετε υπόψη σας ότι τέτοια μέτρα ή εξαγγελίες δημιουργούν μεγάλη νευρικότητα στην αγορά με πολύ αρνητικές συνέπειες για την αγορά και κατά συνέπεια για την οικονομία. Για να μην σχολιάσω για τα έσοδα του κράτους όταν κάποιος έχει ένα τέτοιο αυτοκίνητο (π.χ. έσοδα από τέλη, έσοδα από φόρο στα καύσιμα). Γνώμη μου είναι, λιγότερα τεκμήρια, περισσότεροι έλεγχοι. Αφήστε τον κόσμο να ξοδέψει τα χρήματά του, απλώς εντατικοποιήστε τους ελέγχους ώστε να αποτραπούν φαινόμενα φοροδιαφυγής. Με υπερβολικά τεκμήρια το μόνο που θα επιτύχετε είναι μαζική φυγή χρημάτων προς το εξωτερικό (έχουν ήδη φύγει 4 δις Ευρώ) και τα λεφτά να μένουν στα σεντούκια και να μην πηγαίνουν στην οικονομία…