• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ' | 28 Δεκεμβρίου 2009, 13:11

    Παρατηρώντας κανείς τα ερωτήματα γενικά που τίθενται στην διαβούλευση διαπιστώνει για πολλοστή φορά την ακτάσχετη αύξηση της γραφειοκρατείας, παρά τα περι του αντιθέτου διακυρηγμένα. Τα μέτρα περί αποδείξεων και τεκμηρίων είναι άνευ αντικειμένου και αναχρονιστικά. Τις φοροδιαφεύγουσες ομάδες επαγγελμάτων τις γνωρίζουν άπαντες, και είναι θέμα πολιτικής βούλησης να θίξουν τα κακώς κείμενα. Το πλέον σημαντικό μέτρο που προτείνεται στην φορολογική αναμόρφωση, είναι οτι επι τέλους ο καθένας που ασκεί επιτήδευμα , φυσικό ή νομικό πρόσωπο, πρέπει να έχει λογαριασμούς on line με κεντρικό σύστημα του Υπουργείου Οικονομικών, και οι όποιες συναλλαγές ή και απολήψεις, θα γίνονται αποκλειστικά μέσω αυτών. Επίσης πολύ σημαντική η πρόταση για κατάργηση του ΚΒΣ, αρκεί οι μεταφερθησόμενες διατάξεις του στον ΚΦΣ, να μην δημιουργούν τα ίδια ερμηνευτικά κατά βούληση του ελεγκτή προβλήματα, ώστε να δημιουργούνται προυποθέσεις συναλλαγής. Δύο ακόμη προτάσεις 1. Ηλεκτρονική πληροφόρηση παντού, (Εφορίες, Ασφαλιστικά ταμεία, Πολεοδομίες, Τοπική αυτοδιοίκηση κλπ) με συγκεκριμμένο πλάνο και χρονικό ορίζοντα. Υπάρχουν έτοιμες εφαρμογές από προηγμένες στην τεχνολογία αυτή χώρες. Δυνατότητα κάθε είδους διαταυρώσεων αυτόματα και άμεσα. 2. Απαγόρεσυη τακτικών φορολογικών ελέγχων στις έδρες των επιχειρήσεων. Ο τακτικός έλεγχος θα γίνεται σε αίθουσες (open space)ελεγκτικών κέντρων, από νέα γενιά ελεγκτών εκπαιδευμένων στην επεξεργασία των ηλεκτρονικών πληροφοριών. Εκ παραλλήλου υπευθυνοποίηση του λογιστικού επαγγέλματος με τις ανάλογες συνέπειες σε περιπτώσεις φοροδιαφυγής. Αυστηρός έλεγχος στη διακίνηση αγαθών.