Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Α.Α | 28 Δεκεμβρίου 2009, 20:30
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ. Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να είναι ανάλογα με το ύψος της εμπορικής αξίας του αυτοκινήτου που θα μειώνεται με την παλαιότητα του αυτοκινήτου .π.χ ---μέχρι 10000 : Τέλη κυκλοφορίας 200 ευρώ. 10000 – 20000 : Τέλη κυκλοφορίας 300 ευρώ. 20000-30000 : Τέλη κυκλοφορίας 5% επί τα αξίας του αυτοκινήτου. 30000-60000 : Τέλη κυκλοφορίας 10% επί τα αξίας του αυτοκινήτου. 60000-…….. : Τέλη κυκλοφορίας 20% επί τα αξίας του αυτοκινήτου. Τα αυτοκίνητα που έχουν πινακίδες Αττικής – Θεσσαλονίκης επιβαρύνονται με 50 ευρώ περιβαλλοντικά τέλη. Παρότι πολύ κόσμος κατέθεσε πινακίδες η κυβέρνηση να λογικεύσει τα τέλη κυκλοφορίας(να τα μειώσει) για να μπορέσουν να τα ξαναβγάλουν στην κυκλοφορία οι ιδιοκτήτες που δεν έχουν την οικονομική δύναμη να αγοράσουν καινούργιο, μπορούν να τους χαρίσουν τα τέλη ταξινόμησης βέβαια οι άτυχοι που πλήρωσαν τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας όπως εγώ απλώς τα έχασαν. Με τα σημερινά δεδομένα μπορείς να βρεις σε πολύ καλή κατάσταση Μερσεντές πενταετίας στην Γερμανία με 7000 ευρώ. Να πληρώσεις και άλλα 1400 ευρώ ΦΠΑ για να το φέρεις στην Ελλάδα και θα έχεις και καλό αμάξι και ασφαλές και δεν θα είναι ρυπογόνο. Και δεν χρειάζεται να ξοδέψεις 12000-15000 για να αγοράσεις ένα καινούργιο αμάξι στην Ελλάδα και μ’ αυτό τον τρόπο θα φύγουν λιγότερα χρήματα από την Ελλάδα για το εξωτερικό. Αφήστε ελεύθερα τις εισαγωγές αυτοκινήτων από την Ευρωπαϊκή Ένωση χωρίς τελωνεία και πράσινα -μπλέ άλογα.