Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Εμμανουήλ Μοσχούς | 28 Δεκεμβρίου 2009, 20:16
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για άλλη μια φορά το αυτοκίνητο είναι ο εύκολος στόχος. Μήπως αναρωτηθήκατε ποτέ οτι όσοι εχουν κάποιο παλιό αυτοκίνητο δε μπορούν να πάρουν καινούριο? Γιατί τα τέλη φορολογούνται με κριτήριο τα κυβικά? μήπως τα πολλά κυβικά χρησιμοποιούν πιο πολύ δρόμο? ή είναι απαραίτητα πιο ακριβά απο κάποια με λιγότερα κυβικά? Γιατί δε μπορούμε να κάνουμε τμηματική χρήση με μηνιαία τέλη (βλέπε Μεγάλη Βρετανία) για παράδειγμα? Γιατί να υποχρεούται σε τέλη για όλο το χρόνο κάποιος που δεν κάνει χρήση? Αγοράζουμε αυτοκίνιτο στις 31.12 και υποχρεούμαστε σε τέλη για όλο το χρόνο. Μήπως για αυτό πέφτουν κατακόρυφα οι πωλήσεις των αυτοκινίτων το τέταρτο τρίμηνο του έτους? Γιατί δε μπορούμε να μεταβιβάσουμε ένα αυτοκίνητο που έχει κατατεθημένες πινακίδες? Όσο για το φόρο για το περιβάλλον.... Γιατί λαμβάνετε το έτος πρώτης κυκλοφορίας στην Ελλάδα ως κριτήριο και όχι οι προδιαγραφές και τα ΚΤΕΟ? Αν δηλαδή κάνουμε εισαγωγή ένα αυτοκίνητο του 1989 καταλυτικό, (Θεωρέιται νέας αντιρυπαντικής τεχνολογίας) ο φόρος περιβάλλοντος θα είναι ίδιος με ένα κατασκευής 2009. Μήπως πρέπει να απλοποιήσουμε τα πράγματα, και να σταματήσει το κυνήγι του αυτοκινήτου???