Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη ΙΑΚΩΒΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ | 28 Δεκεμβρίου 2009, 20:03
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ'αρχήν εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει τι γίνεται στην Ευρώπη ή την Αμερική.Όταν πρόκειται να βάλετε φόρους,θυμάστε την Ευρώπη. Όπως κάτι εξυπνάδες κάποιων δήθεν συγκοινωνιολόγων,που προτείνουν να μπούνε διόδια στο κέντρο των πόλεων.Δεν φτάνει που πληρώνουμε τόσα τέλη και ασφάλιστρα,θέλουν να βάλουν και διόδια. Αυτά,όπως και τα περιβαλοντικά τέλη όπως τα λέτε,είναι καθαρά φορομπηχτικά μέτρα για εισπρακτικούς και μόνο λόγους καιείναι100% εναντίων των χαμηλών εισοδημάτων.Τι τον νοιάζει καποιον πλούσιο αν πληρώσεικαι 100-300 ευρώ παραπάνω τον χρόνο τέλη κυκλοφορίας. Το πόσο ρυπαίνει ενα αυτοκίνητο είναι και συνάρτηση των χιλιομέτρων που διανύει το χρόνο και της συντήρησής του. Αν πραγματικά ενδιαφέρεστε για το περιβάλον,ζητήστε από τις αυτοκινητοβιομηχανίες να παράγουν για την Ελλάδα μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα και απαγορεύστε από δω και στο εξής την εισαγωγή οχημάτων εσωτερικής καύσεως.(εννοείται να ισχύει πρωτίστως για ταξί,λεωφορεία, φορτηγά). Τα τέλη κυκλοφορίας τα θεωρώ υπερβολικά,αν και προεκλογικά δηλώσατε ότι δεν θα ισχύσουν τα τέλη Σουφλιά και θα επαεξεταστούν,όπως και η απόσυρση.Δεν μπορεί κάποιος να πληρώνει τέλη ίσα με το 1/3 της αξίας του αυτοκινήτου του. Μία πρόταση είναι να επανέλθει η απόσυρση με κάποιο μπόνους για παλιά αυτοκίνητα,χωρίς μπόνους αγοράς καινούριου.Επίσης μπορούν τα συνεργεία της τροχαίας να κάνουν αυστηρούς ελεγχους για καυσαέρια και θόρυβο αντί να κοιτάνε ποιός δεν φοράει ζώνη ασφαλείας.