Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημα26) Οι διεθνείς τάσεις δείχνουν μια αυξανόμενη έμφαση σε φόρους που συνδέονται με περιβαλλοντικούς στόχουςΣχόλιο του χρήστη Γιάννης Ντούλιος | 28 Δεκεμβρίου 2009, 21:58
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Aν πρεπει να υπαρχουν τελη κυκλοφοριας των ΙΧΕ αυτοκινητων θα πρεπει να εξαρτωνται απο τα εξης 1ο:Αξια αυτοκινητου 2ο:Κυβισμος και 3ο:Ηλικια του οχηματος. Η ηλικια του αυτοκινητου πρεπει να ειναι αντιστροφως αναλογη του υψους των τελων. Δηλαδη οσο πιο παλιο ειναι το αυτοκινητο τοσο λιγοτερα τελη πρεπει να πληρωνει.Οπως εξ αλλου ισχυει και για το τεκμαρτο λογω αυτοκινητου. Οσον αφορα τα οικολογικα εχω να πω οτι εφ΄οσον υπαρχει ΚΤΕΟ ενα αυτοκινητο πρεπει να κυκλοφορει ή δεν πρεπει να κυκλοφορει.Αν το αυτοκινητο εχει καρτα καυσαεριων τοτε η πολιτεια σεβομενη το ιδιο τον εαυτοτης πρεπει να επιτρεπει την κυκλοφορια του χωρις αλλες επιβαρυν σεις. Τα παλια αυτοκινητα τα εχουν αυτοι που δεν μπορουν να παρουν καινουρ για,συνηθως ειναι μισθοσυντηρητοι ανθρωποι και συντηρουν το αυτοκινητο τους με σχολαστικοτητα,καταλαβαινουμε ολοι ποσο μεγαλη αδικια διαπρατεται σε βαρος τους.