• Σχόλιο του χρήστη 'Βασιλική Α.' | 28 Δεκεμβρίου 2009, 22:31

    Eφόσον από ρητή συνταγματική διάταξη προβλέπεται ότι όλοι οι έλληνες πολίτες επιβαρύνονται φορολογικά ανάλογα με τις δυνάμεις τους, δεν δικαιολογείται και για αυτό προτείνεται η κατάργηση της επιβολής των τελών κυκλοφορίας στα Ι.Χ ανάλογα με τον κυβισμό τους, αλλά πρέπει να υπολογίζεται οπωσδήποτε η εμπορική τους αξία, καθόσον πρέπει να λαμβάνεται υπόψη ότι μια BMW,MERCEDES 2000 κ.εκ κοστίζει τρείς φορές περισσότερο από ένα ΗUNDAI αντίστοιχου κυβισμού και ότι υπάρχουν αυτοκίνητα κυβισμού 2000 κ.εκ ,που κοστίζουν πολύ λιγότερο από αντίστοιχα κυβισμού 1400 κ.εκ , που φορολογούνται ευνοϊκότερα.Επιπλέον, δεν δύναται και δεν αποτελεί επιχείρημα η σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με την αυξημένη εκπομπή ρύπων,εφόσον στο ίδιο παράδειγμα αναλογιστούμε ότι ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας 2000 κ.εκ είναι λιγότερο ριπογόνος από έναν τούρμπο 1400 κ.εκ. Επίσης, πρέπει να εξετάξεται και ο τρόπος απόκτησης ενός Ι.Χ, δίοτι πολλοί ιδιοκτήτες προχώρησαν στην αγορά μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων όχι μετρητοίς αλλά με πολυάριθμες άτοκες δόσεις, όπως συνηθιζόταν κατά την περίοδο, που ακολούθησε την ένταξή μας στην Ο.Ν.Ε και τα επιτόκια των τραπεζών ήταν ελκυστικότατα και οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσέφεραν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, με ελάχιστη προκαταβολή και με μηδενικό επιτόκιο. Κατόπιν των ανωτέρω παραδειγμάτων καθίσται προφανές ότι είναι πρόδηλα αντισυνταγματική και ελ ολοκλήρου άδικη και προσχηματική η σύνδεση των τελών κυκλοφορίας με τον κυβισμό του αυτοκινήτου με σκοπό την" προστασία του περιβάλλοντος", εφόσον υποχρεώνομαι ως μισθωτός να επιστρέψω ολόκληρο το δώρο των Χριστουγέννων ,ήτοι 970 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας ενός ΜΟΝΤΕΟ 2000 CC,έτους 2005 και για POLO 1400 CC, έτους 1998. Ή μήπως υπάρχει κάποιος που πιστεύει ότι οι μισθοί μας επέτρεπαν αλλά εμείς επιλέξαμε να μην αντικαταστήσουμε τα ανωτέρω Ι.Χ ,αγοράζοντας κάτι άλλο με τα 2700 ευρώ που μισθοδοτούμαστε μηνιαίως ως 4μελή οικογένεια;