• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗΣ' | 28 Δεκεμβρίου 2009, 23:53

    Είναι άδικη η ισχύουσα κλίμακα τελών κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Δεν είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο 1.400 κ. εκ. να πληρώνει το ίδιο τέλος με ένα 1.800 κ. εκ. Επίσης, ένα αυτοκίνητο, μάρκας SEAT, 1.800 κ. εκ. να πληρώνει το ίδιο τέλος με μια MERCEDES του ίδιου κυβισμού!!!!!!!!!!!!! Προτείνω την αλλαγή της υφιστάμενης κλίμακας, όπως παρακάτω : 1) Από 0 έως 1000 κ.εκ 2) Από 1001 έως 1200 κ εκ 3) Από 1201 έως 1400 κ. εκ. 4) Από 1401 έως 1600 κ. εκ. 5) Από 1601 έως 1800 κ. εκ. 6) Από 1801 έως 2000 κ. εκ. 7) Από 2001 έως 2500 κ. εκ. 8) Από 2501...... (Τα ποσά που αφορούν κάθε κλίμακα να αυξάνονται με προοδευτικό συντελεστή μέσα σε ένα λογικό χρονικό διάστημα π.χ μια πενταετία) - Επίσης, μέσα στην ίδια κατηγορία να λαμβάνονται υπόψη και άλλοι παράγοντες, όπως το κόστος απόκτησης και χρήσης (π.χ SEAT - VW - MERCEDES) - Να διατηρηθεί το κριτήριο παλαιότητας, αλλά, πέραν της μέσης διάρκειας ζωής του αυτοκινήτου, να αυξάνεται το τέλος κυκλοφορίας κατά ένα ποσοστό (π.χ 5%)ετησίως και το εισπρατόμενο ποσό να κατευθύνεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ σε έργα που έχουν σχέση με το περιβάλλον ή την βελτίωση των δρόμων ή την ανάπτυξη δημόσιων μέσων μαζικής μεταφοράς.