• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρκέλλα Τσακού' | 29 Δεκεμβρίου 2009, 08:55

    Στην πρωτόγνωρη τούτη διαδικασία συμμετοχής του καθενός μας στην αναμόρφωση της χώρας μας και των λειτουργειών της, θα ήθελα να δώσω και τη δική μου άποψη. Παρατηρούμε ότι ο Δημόσιος Φορέας έχει καθυστερήσει αφάνταστα σε σχέση με τον ιδιωτικό να εκσυγχρονιστεί ηλεκτρονικά, με αποτέλεσμα να βλέπουμε ακόμα υπαλλήλους να παλεύουν με χαρτιά και ογκώδη βιβλία στην προσπάθειά τους να εξυπηρετήσουν το κοινό. Δεν δικαιολογείται, κατά την άποψή μου, η αιτιολόγηση υπαλλήλων ότι"πρέπει να ψάξω στο αρχείο για τα στοιχεία που μου ζητάτε". Εγώ το εκλαμβάνω ως δικαιολογία για αποφυγή κόπου-εξυπηρέτησης. Επίσης, πρέπει να βρεθεί ένας τρόπος(οι ειδικοί θα τον βρουν) ώστε να μετράται η απόδοση του κάθε υπαλλήλου σε εργατοώρες κι ανάλογα να πληρώνεται.Γιατί, είναι σύνηθες το φαινόμενο, κάποιοι να μην προλαβαίνουν να πιούν τον καφέ τους και κάποιοι άλλοι να αναλώνονται σε ατέλειωτες συζητήσεις στο τηλέφωνο για θέματα άσχετα με την υπηρεσία τους. Αλήθεια, τα τηλεφωνήματα των υπαλλήλων ελέγχονται; Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας κι εύχομαι να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε όσα ευαγγελίζεσθε, ώστε να δικαιωθείτε για την εμπιοστοσύνη που σας δείξαμε. Καλή και Δημιουργική Νέα Χρονιά! Με εκτίμηση, Μαρκέλλα Τσακού, Χίος