Αρχική Ενίσχυση Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Εισφορά Κοινωνικής Ευθύνηςάρθρο 1 / παράγραφος 1Σχόλιο του χρήστη Κολιντζίκης Δημήτρης,υποψήφιος βουλευτής ΠΑΣΟΚ στο Ν.Σερρών | 6 Νοεμβρίου 2009, 21:15
Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για να διευκολύνουμε την δημόσια διαβούλευση και να υπάρχουν συγκεκριμένες, κατά το δυνατό, προτάσεις, θα πρέπει η προτεινόμενη ρύθμιση να αιτιολογείται επαρκώς. Ως επαρκής αιτιολογία θεωρείται εκείνη που αναδεικνύει την αναγκαιότητα επιλογής των συγκεκριμένων μέτρων, με βάση την ιδεολογία του κόμματος και την ένταξή τους, όχι αυθαίρετα, αλλά λειτουργικά, σ’ αυτήν, καθώς και την ένταξη των μέτρων σε προκαθορισμένους και ρητά διατυπωμένους στόχους, βραχυπρόθεσμους, μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους ή "στρατηγικούς", ανάλογα με την περίπτωση, αιτιολογώντας, μάλιστα, και την λειτουργική ένταξη των, τυχόν, βραχυπρόθεσμων στόχων στους μεσοπρόθεσμους και αυτών στους μακροπρόθεσμους, ή στρατηγικούς στόχους του κόμματος, που σε τελική ανάλυση θα πρέπει να αποτελούν υλοποίηση, εξειδίκευση, της ιδεολογίας του! Τέλος, εξαιρετικά σημαντικά, αν όχι καθοριστικά, στοιχεία της αιτιολογίας συνιστούν, τόσο η παράθεση των πραγματικών οικονομικών δεδομένων και δυνατοτήτων της χώρας την συγκεκριμένη χρονική στιγμή επιλογής και υλοποίησης των προτεινόμενων μέτρων, όσο και οι προτεραιότητες του κυβερνητικού έργου. Με βάση τα παραπάνω, παίρνοντας υπόψη τις προεκλογικές εξαγγελίες του κόμματος, για το συγκεκριμένο θέμα και συνεκτιμώντας την εξαιρετικά δυσμενή οικονομική κατάσταση της χώρας, την συγκεκριμένη χρονική στιγμή, θα έπρεπε να οριστούν: 1) Το ελάχιστο ποσό της οικ.ενίσχυσης, δεδομένου, μάλιστα, ότι θα καταβληθεί σε δύο δόσεις, να μην είναι κατώτερο των 600,00 ευρώ, αντί των 300,00 ευρώ, ή 400,00 ευρώ, που προτείνεται(άρθρο 1 παρ.3 περ.α- β) , αφού η κατάτμηση των προτεινόμενων 300,00, ή 400,00 ευρώ σε δύο δόσεις των 150,00 ή 200,00 ευρώ η καθεμία, μάλλον ως "αστείο" θα εκληφθεί και δεν θα πετύχει τους αναμενόμενους και επιθυμητούς στόχους. 2)Το ποσό του οικογενειακού εισοδήματος δεν θα πρέπει να υπερβαίνει τα 10.000,00 ευρώ, στο οποίο θα προστίθεται ποσό 600,00 ευρώ, για κάθε τέκνο, που θα αυξάνει στα 800,00 ευρώ, αν το τέκνο παρουσιάζει αναπηρία τουλάχιστον 67%. Ως οικογενειακό εισόδημα θεωρείται το εισόδημα που αποκομίζουν οι δύο σύζυγοι, ή σε περίπτωση μονογονικής οικογένειας το εισόδημα του ενός γονέα, και το εισόδημα των τέκνων που φορολογικά τους( ή τον) επιβαρύνουν. Η διεύρυνση των δικαιούχων, ακόμη και σε οικογενειακό εισόδημα ύψους σχεδόν 22.000,00 ευρώ, έστω και αν υπάρχουν 6 τέκνα, υπερακοντίζει τον επιδιωκόμενο στόχο. Οι ανάγκες πάντα θα υπάρχουν και για πολλούς συμπολίτες μας. Γίνεται, όμως, μία συγκεκριμένη επιλογή, με συγκεκριμένες προτεραιότητες. Με τον τρόπο αυτό θα "περισσέψουν" χρήματα, ώστε να αυξηθεί το ελάχιστο προτεινόμενο ποσό από 300,00 ή 400,00 ευρώ, σε 600,00 ευρώ. Αλλά και αν ακόμη απαιτηθούν κάποια επιπλέον χρήματα, ας γίνει μία μικρή ακόμη "θυσία", αφού θεωρώ την πρότασή μου, ηθικά πολύ πιο δίκαιη και πολιτικά ασύγκριτα πιο συμφέρουσα. Ρητά, τονίζω ότι το βοήθημα αυτό δεν θα πρέπει, σε καμία περίπτωση, να συμψηφιστεί, όπως δηλώθηκε, με το "επίδομα θέρμανσης", γιατί, τότε, η "κοροϊδία" και η συνακόλουθη πολιτική ζημία θα είναι δεδομένη και μεγάλη, ιδίως γι' αυτούς που θα εισπράξουν( και μάλιστα σε δύο δόσεις, την δεύτερη το καλοκαίρι του 2010!) το ελάχιστο προτεινόμενο ποσό των 300,00 ευρώ, το οποίο, στην περίπτωση αυτή, θα είναι μικρότερο και αυτού του επιδόματος θέρμανσης που κατέβαλε στους δικαιούχους η προηγούμενη κυβέρνηση της Ν.Δ.!