Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;Σχόλιο του χρήστη Β.ΙΩΑΝΝΗΣ | 29 Δεκεμβρίου 2009, 11:21
Κύριοι, Παράλληλά με το παρόν σχέδιο νόμου για την φορολογική μεταρρύθμιση, άμεσα πρέπει να εξαγγείλετε δημόσια διαβούλευση με θέμα "Κώδικας συναλλαγών και άλλες διατάξεις για το Δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα, τους ΟΤΑ Α΄& Β΄βαθμού και τα ΝΠΔΔ" για την καταπολέμηση της φοροκλοπής , της διαφθοράς ,της φοροδιαφυγής και εισφοροδιαφυγής, του παράνομου πλουτισμού και της κλοπής του δημοσίου χρήματος που συντελείτε στις συναλλαγές του Δημοσίου και στις παρυφές του . Η οικονομία και κατ΄ επέκταση η συμμόρφωση του πολίτη στους νόμους και τις αρχές της ισοπολιτείας είναι σε μεγάλο βαθμό και θέμα προσδοκιών ,ψυχολογίας για να το πούμε αλλιώς . Πρέπει να το σκεφτείτε σοβαρά αυτό, αλλιώς δεν θα έχει τύχη κανένα φορολογικό νομοσχέδιο ,όπως τόσα άλλα στο παρελθόν . Με ειλικρινή διάθεση συνεισφέρω κάποιες προτάσεις- ιδέες για επεξεργασία : 1): Κατάρτιση Μητρώου δημοσίων υπαλλήλων, δικαστικών κλπ κατά κλάδο και ειδικότητα, με ΑΦΜ ,τραπεζικούς λ/σμους, όλα . Ξεχωριστά, μην το μπερδεύουμε με των συνταξιούχων και των ιδιωτικών υπαλλήλων. 2): Μητρώο πάσης φύσεως προμηθευτών, εργολάβων και λοιπών που συναλλάσσονται με το Δημόσιο. Πλήρη στοιχεία, όλα στο διαδίκτυο . Άδειες λειτουργίας, ΑΦΜ, καταστάσεις προσωπικού που απασχολείτε νόμιμα και ασφαλίζεται στις επιχειρήσεις αυτές , ιστορικό τήρησης συμβάσεων, κακοτεχνίες κλπ.. Οι μη πιστοποιημένοι στο μητρώο να αποκλείονται . 3): Μητρώο παρακολούθησης σε μορφή ειδικών μοναδικών κωδικών, των προμηθειών ,υπηρεσιών ,εργολαβιών κλπ ,ανά ετήσιο προϋπολογισμό του φορέα ,με ορισμό υπευθύνων υπαλλήλων με απόδοση λ/σμού όχι μόνο καλής εκτέλεσης αλλά και επωφελούς διαχείρισης με καθορισμό κινήτρων αλλά και συνεπειών εξ αρχής. 4): Εκσυγχρονισμός του Δημόσιου λογιστικού. Ξέρετε ότι σήμερα στηρίζεται σε διατάξεις βασιλικών διαταγμάτων του 1959 και συναφών ετών με ελάχιστες τροποποιήσεις ? Πάνω σε αυτό στηρίζεται η διαχείριση των προϋπολογισμών δισεκατομμυρίων ευρώ δημοσίου χρήματος ,με απίστευτη γραφειοκρατία που τελικά "χάνεις την μπάλα" και "όλοι βγαίνουν λάδι". 5) : Τήρηση του διπλογραφικού παντού .Από μόνιμους υπαλλήλους λογιστές και όχι "συμβούλους", μέσα στις υπηρεσίες και όχι υπό μορφή αναθέσεων σε τρίτους για να "βγάλουμε την υποχρέωση". Αριθμοδείκτες ,καθορισμός στόχων, τήρηση αποθήκης και κοστολογίων ,στατιστικά με βάσει τους τηρούμενους λ/σμούς, ισοζύγια κλπ., βάσει συγκεκριμένων προτύπων που θα καθορισθούν. Δεν μπορεί να ζητάμε από την μικρομεσαία επιχείρηση να τα κάνει αυτά και το τερατώδες Δημόσιο να αδυνατεί με διάφορες προφάσεις . 6): Δημιουργία Κώδικα συναλλαγών και παρατηρητηρίου τιμών συναλλαγών του Δημοσίου . Το σύνολο των συναλλαγών ,από το πρώτο ευρώ να περνάει υποχρεωτικά μέσα από πιστοποιημένους τραπεζικούς λ/σμούς των συναλλασσόμενων, τόσο του Δημοσίου όσο και του προμηθευτή .Η συναλλαγή με το Δημόσιο είναι προνομιακή και όχι ζημιογόνα όπως ψευδώς ισχυρίζονται οι διάφοροι ανάδοχοι προκειμένου να υπερτιμολογούν ,να φοροδιαφεύγουν κλπ . Πολλά άλλα θα ήθελα να γράψω .Δεν θέλω να καταχραστώ το χρόνο .Προτάσεις διατυπώνουμε όχι νομοσχέδια . Συνεχίστε με θάρρος .