Αρχική Διάλογος για ένα Δίκαιο και Aποτελεσματικό φορολογικό σύστημαΓενικότερα ποιες προτάσεις ή σχόλια πέραν των ανωτέρω θα θέλατε να υποβάλλετε ώστε να ληφθούν υπόψη κατά τη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος;Σχόλιο του χρήστη ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ Β.Δ. ΕΛΛΑΔΟΣ & ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ | 29 Δεκεμβρίου 2009, 11:14
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΒΟΡΕΙΟΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΕΔΡΑ: ΑΓΡΙΝΙΟ Στόχος μας, η στήριξη της Οικογένειας από την γέννηση του πρώτου παιδιού. Η Ελλάδα μας γηράσκει και η ταυτότητά μας, αποτελεί είδος προς εξαφάνιση. Όλοι μας έχουμε ανάλογες ευθύνες, που δυστυχώς σε κάποια μελλοντική στιγμή, όπως αντιμετωπίζεται το Δημογραφικό, δεν θα αποδοθούν. Αν αντιλαμβανόμαστε το πλησίασμα αυτής της χρονικής στιγμής, πρέπει να πάρουμε τα ανάλογα μέτρα αντιμετώπισης του Δημογραφικού μας προ βλή μα τος. Εμείς αναλογιζόμενοι την κρισιμότητα της δυσοίωνης αυτής χρονικής στιγμής, προτείνουμε την σοβαρότητα αντιμετώπισης του προβλήματος, κατ΄ αρχήν με τις παρακάτω θέσεις μας: Προς 1. Αξιότιμο Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, Κον Κάρολο Παπόύλια 2. Αξιότιμο Πρωθυπουργό της Ελλάδος, Κον Γεώργιο Παπανδρέου. 3. Αξιότιμους Υπουργούς και Υφυπουργούς της Κυβέρνησης. 4. Αξιότιμους Πολύτεκνους Υπουργούς, Υφυπουργούς και Βουλευτές του Κοινοβουλίου. 5. Αξιότιμους Βουλευτές του Κοινοβουλίου. 6. Αξιότιμους Νομάρχες και Δημάρχους. Δ/νσεις Επικοινωνίας 1. Χρήστος Δημ Νεφρός Β. Τσιρογιάννη 68 305 00 Αμφιλοχία Τηλ. 26420 22166 , fax 22909 2. Αθανάσιος Γεωργ. Ζαρζάνης Λιακατά 21, 302 00 Μεσολόγγι Τηλ 26310 26666 E-mail: zarzanis@gmail.com Κοιν. 1. Αξιότιμο Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων. 2. Όλα τα κόμματα. 3. Α.Σ.Π.Ε., Αθήνα. 4. Π.Ε.ΦΙ. Π., Αθήνα. 5. Ομοσπονδία Βορείου Ελλάδος 6. Πολυτεκνικούς Συλλόγους. 7. Μ.Μ.Ε. 8. Κάθε αρμόδιο φορέα. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.ΠΟ.Β.Δ.Ε. & ΙΟΝ. ΝΗ., σε συνεδρίασή του αποφάσισε την δημοσιοποίηση των θέσεών μας Ήτοι: δημογραφικό ζήτημα της χώρας μας, είναι πρόβλημα τεραστίων διαστάσεων, κοινωνικών, οικονομικών, πολιτιστικών και προπάντων εθνικών. Βρισκόμαστε χωρίς υπερβολή σε κατάσταση Εθνικού SOS. Σήμερα, καταδεικνύεται περίτρανα ο πρωτοφανής δημογραφικός μαρασμός, που γνωρίζει η πατρίδα μας και παράλληλα σηματοδοτείται μια δυσοίωνη προοπτική για την πορεία του έθνους μας. Μια χώρα χωρίς παιδιά, δε μπορεί να διαθέτει οικονομία, εκπαίδευση και στρατό, ούτε προγράμματα για την ανάπτυξή της και τελικά δεν έχει μέλλον. Γι’ αυτό, είναι Εθνική ανάγκη να καθιερωθεί μια δημογραφική πολιτική συνεχής, ολοκληρωμένη και αποτελεσματική. Οι πολύτεκνοι προτείνουν – ζητούν – και άμεσα επιβάλλεται: Α. Εκσυγχρονισμός της νομοθεσίας. Βασικός νόμος που ρυθμίζει τα περισσότερα πολυτεκνικά θέματα είναι ο Ν.1910/44, μη ανταποκρινόμενος στις σημερινές συνθήκες. Με την υπάρχουσα νομοθεσία έχει γεμίσει η Ελλάδα πολύτεκνους-μαϊμούδες. Πρόταση Πολύτεκνοι να χαρακτηρίζονται: α) Οι γονείς που έχουν τέσσερα τουλάχιστον ανήλικα τέκνα, νομίμως αναγνωρισμένα, που συνυπήρξαν στη ζωή τουλάχιστον ένα μήνα. β) Επίσης χήρες ή χήροι και ανύπαντροι γονείς με τρία ανήλικα παιδιά και ουδείς άλλος. Διαπίστωση: Με την υπάρχουσα νομοθεσία, η πολυτεκνική ιδιότητα αποδίδεται δίχως τις απαιτούμενες ασφαλιστικές δικλείδες, όπως π.χ στο έντυπο της Πολυτεκνικής ιδιότητας που εκδίδεται από την Α.Σ.Π.Ε. και μνημονεύει αποφάσεις των τότε Υπουργείων Οικονομικών και Υγείας Πρόνοιας. Τυγχάνει στις περιπτώσεις αναπηρίας, να χαρακτηρίζεται Πολύτεκνη/ος με αναπηρία 100% από κάθε εργασία και συνάμα να εργάζεται σε Δημόσιο ή Ιδιωτικό τομέα. Γι΄ αυτό είναι στις προθέσεις μας να μην γίνονται πολύτεκνοι μαϊμούδες και να δημιουργείται εσφαλμένη εντύπωση για το Δημογραφικό. (Σημειώνεται, ότι η περίπτωση των αναπήρων που γίνονται πολύτεκνοι, στο σύνολό της είναι ευκαιριακή, για να εξυπηρετούνται προσωπικές επιδιώξεις εις βάρος των πολυτέκνων, που εάν γίνει έλεγχος από το Κράτος, πολλοί θα είναι αυτοί που θα οδηγηθούν στη δικαιοσύνη, και τίθεται το ερώτημα: πώς θα διορθωθεί η αδικία για το παιδί μιας πραγματικής πολύτεκνης οικογένειας που δεν έχει εισαχθεί στη σχολή που επιθυμεί στα Α.Ε.Ι. (ποσοστά ειδικών κατηγοριών), και σε άλλες περιπτώσεις; Η Πολυτεκνία δεν πρέπει να αλλοιώνεται και να συγχωνεύεται με άλλες περιπτώσεις Κοινωνικής πρόνοιας, όπως η περίπτωση της αναπηρίας. Πρέπει να ξεκαθαρίσει κάποτε η έννοια του Πολύτεκνου. Επιτέλους, ας εφαρμοστεί η Ευρωπαϊκή πολιτική για τα παιδιά που γεννιούνται, αν επιθυμούμε να διατηρήσουμε τη χώρα μας στ΄ αλήθεια και όχι στα ψέματα. Β. Έγκαιρη αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος. 1. Να ιδρυθεί υπουργείο δημογραφικού και οικογένειας υπό την άμεση επίβλεψη του πρωθυπουργού της χώρας. 2. Καθιέρωση μαθήματος με αντικείμενο το δημογραφικό και την οικογένεια, στην Α΄/βθμια και Β΄/θμια εκπαίδευση. 3. Να ανοιχτεί επιτέλους ο φάκελος της διακομματικής επιτροπής της Βουλής, σχετικά με το δημογραφικό που εκδόθηκε το 1993 και να αναδειχτούν τα σημαντικά του πορίσματα. Γ. Λήψη μέτρων κοινωνικού χαρακτήρα. Να αντιμετωπισθεί με σεβασμό και υπευθυνότητα η μητρότητα και να αναγνωρισθεί επιτέλους η πατρότητα σε εργασιακά, συνταξιοδοτικά, οικονομικές παροχές. Η ισότητα πρέπει να είναι ουσιαστική. Συγκεκριμένα: Ως προς την εργατική νομοθεσία προτείνουμε: 1. Να μειωθεί το ωράριο εργασίας για την εργαζόμενη μητέρα και εργαζόμενο πατέρα στο Δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και ο χρόνος της συνταξιοδότησης. Ειδικότερα, μείωση ωραρίου και στους δύο γονείς, όταν εργάζονται και αναλυτικότερα, με τρία ανήλικα παιδιά δύο ώρες ημερησίως, με τέσσερα τρεις ώρες, με πέντε τέσσερις ώρες, με έξι και άνω, πλήρη απαλλαγή από την εργασία τους. Στην εκπαιδευτική κοινότητα να ισχύουν τα ίδια εβδομαδιαίως. 2. Να δικαιούνται και οι δύο γονείς γονική άδεια, ανάλογη των τέκνων τους και πέραν αυτού που ισχύει, επί πλέον δύο ημέρες για κάθε παιδί, μετά το τέταρτο. 3. Όσο αφορά τον χρόνο της συνταξιοδότησης: συνοπτικά σας επισημαίνουμε, ότι οι εργασιακές σχέσεις του Εργατικού Δυναμικού των Πολυτέκνων, δεν αντιμετωπίζονται από την ΠΟΛΙΤΕΙΑ στο μέτρο που αυτοί προσφέρουν. Στο συνταξιοδοτικό επίσης, η μέριμνα είναι σχεδόν ανύπαρκτη, τόσο στην Πολύτεκνη μάνα και παντελώς απουσιάζουσα στον πολύτεκνο πατέρα. Αυτά ισχύουν έως σήμερα για τον Δημόσιο και Ιδιωτικό Τομέα. Εμείς προτείνουμε, πλήρη συνταξιοδότηση στα 25 έτη για γονείς με τρία παιδιά, ανεξαρτήτου ορίου ηλικίας και για τους δύο γονείς. Επί πλέον των τριών παιδιών, συνταξιοδότηση για τους γονείς ανά τρία έτη πλασματικά για κάθε παιδί και άνω των έξι, έξοδο από την υπηρεσία τους με πλήρη σύνταξη και των δύο γονέων, εάν αυτοί εργάζονται. 4. Για το Στρατό, να καθιερωθεί μειωμένη στρατιωτική θητεία για όλα τα αγόρια των πολυτέκνων οικογενειών και να υπηρετούν στον τόπο της μόνιμης κατοικίας τους ή αν δεν υπάρχει μονάδα, τότε στο πλησιέστερο σημείο. Η λογική της πρόσφατης ρύθμισης, πρέπει να αναθεωρηθεί στο μισό χρόνο και όχι στους 9 μήνες από τους 12. Eπιτέλους στα τρία παιδιά το ένα με μειωμένη θητεία. Όταν όμως είναι τέσσερα και επί πλέον παιδιά, ποιά είναι η μέριμνα της Πολιτείας, όσο αφορά τον χρόνο της θητείας τους στο Στρατό; 5. Για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς, να ιδρυθούν περισσότεροι σε όλη τη χώρα και να λειτουργούν με κατάλληλο προσωπικό και νέο ωράριο που να εξυπηρετούν τους εργαζόμενους γονείς. Τα παιδιά των πολύτεκνων οικογενειών να έχουν προτεραιότητα και σε αυτούς της Εργατικής Εστίας ανεξάρτητα εάν πληρώνουν εισφορά ή όχι. 6. Για κατασκηνώσεις: να υπάρχει ένταξη των Πολύτεκνων παιδιών σε όλες τις Δημόσιες κατασκηνώσεις και πλήρης συμμετοχή του κράτους για παραμονή των Πολύτεκνων σε ιδιωτικές κατασκηνώσεις, πράγμα το οποίο γίνεται για μη Πολύτεκνες οικογένειες, από άλλους φορείς εργασίας. 7. Συμμετοχή των πολυτέκνων στα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού χωρίς περιορισμούς. 8. Στην περίπτωση της γεννήσεως πλέον του ενός τέκνου, να δίδεται ανάλογη άδεια μητρότητας, δηλ. δύο παιδιά η άδεια να είναι 2 Χ 9 = 18 μήνες κοκ. Σε περιπτώσεις πολλών τέκνων πέραν των τεσσάρων, η παροχή της άδειας να δίδεται και στον πατέρα. 9. Να δοθεί ως ηθική αποκατάσταση, η Πολυτεκνική και μόνο ιδιότητα, σ’ αυτούς τους λιγοστούς Πολύτεκνους που απέμειναν λόγω ηλικίας και πρόσφεραν ό,τι πολυτιμότερο στην Ελλάδα μας, που την αφαίρεσε ο Νόμος του κ. Γεωργ. Ράλλη το 1979. Δ. Εκπαιδευτική πολιτική. 1. Να επανέλθει το προηγούμενο καθεστώς για τις μεταγραφές φοιτητών (επαναφορά του Ν. 1865/89) παιδιών πολυτέκνων από το εξωτερικό χωρίς εξετάσεις. 2. Να δίδεται στέγη και διατροφή δωρεάν στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, ανεξαρτήτου ορίου εισοδήματος και πλήρης κάλυψη των εξόδων σπουδών, όπου αυτό απαιτείται. 3. Η πρόσβαση στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση, στο Στρατό και στα Σώματα Ασφαλείας, να γίνεται με ποσοστό 10% των παιδιών πολύτεκνων οικογενειών. 4. Απαλλαγή από δίδακτρα σε Δημόσια εκπαιδευτικά και εξεταστικά κέντρα, όπως δίδακτρα σε Δημόσια Ι.Ε.Κ., κρατικά πιστοποιητικά γλωσσομάθειας (Κ.Π.Γ.) και όπου αλλού υπάρχουν, φυσικά χωρίς όριο εισοδήματος. Ο πλούσιος πολύτεκνος κατά το Σύνταγμα με το άρθρο 21 παρ. 2, δεν εμπίπτει σε διαφορετική αντιμετώπιση και ως εκ τούτου είναι ίσος απέναντι των άλλων πολύτεκνων. Στατιστικά δε, οι πλούσιοι δεν προσφέρουν δημογραφικά. Τα όρια λοιπόν του εισοδήματος που χρησιμοποιούνται από την κάθε κυβέρνηση, είναι αντισυνταγματικά και εμπαίζουν τον ταλαίπωρο-πανευτυχή πολύτεκνο γονέα. Αυτός όμως είναι εκείνος, που διατηρεί σήμερα σε μια κλωστή την Ελληνική του ταυτότητα και συντηρεί πληθυσμιακά την χώρα του. 5. Οι πτυχιούχοι της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να μην πληρώνουν μεταπτυχιακές σπουδές όπως master, Phd. κ.α. Επίσης, όταν θέλουν να αποκτήσουν 2ο πτυχίο να δικαιούνται δωρεάν τα βιβλία των σπουδών τους. 6. Να ισχύει εκάστοτε το μέτρο του διορισμού των Πολύτεκνων εκπαιδευτικών και στον διορισμό του ενός από τα τέσσερα παιδιά της πολύτεκνης Οικογένειας όταν είναι εκπαιδευτικός. Πέραν του τετάρτου να διορίζονται όλα τα αλλά παιδιά 5ο,6ο και τα άλλα όταν είναι εκπαιδευτικοί, χωρίς τη συμμετοχή τους σε διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. Αυτό να ισχύει και για όσους πολύτεκνους γονείς και τα παιδιά τους, όταν κατέχουν Πανεπιστημιακούς τίτλους. Ε. Μέτρα οικονομικής στήριξης της πολύτεκνης οικογένειας. 1. Να ιδρυθεί οργανισμός στέγασης των πολύτεκνων οικογενειών. Πιο συγκεκριμένα για την στέγαση των πολυτέκνων προτείνουμε: α) Οι πολύτεκνες οικογένειες με τέσσερα παιδιά και άνω, ανεξάρτητα από τον φορέα εργασίας τους, να δικαιούνται εργατική κατοικία, ανάλογου εμβαδού, χωρίς να μεσολαβήσει κλήρωση, ανεξάρτητα εισφοράς τους στην εργατική εστία, ή να ιδρυθεί οργανισμός στέγασης των πολύτεκνων οικογενειών ή επιδότηση του ενοικίου με 800,00 € μηνιαίως, αναπροσαρμοζόμενη κάθε έτος ανάλογα με το δείκτη του πληθωρισμού, ή τις τιμές των ενοικίων που δίνονται από το αρμόδιο Υπουργείο ή να χορηγούνται δάνεια σε πολυμελείς οικογένειες, άτοκα με την εγγύηση της πολιτείας, ξεκινώντας από 200.000,00 € με τρία παιδιά και 20.000,00 € επί πλέον των τριών παιδιών, αναπροσαρμοζόμενα κάθε έτος, σύμφωνα με τον ισχύοντα δείκτη του πληθωρισμού και ανάλογα του αριθμού των παιδιών να υπάρχει ευεργετική διάταξη σημαντικής μείωσης του κεφαλαίου, ήτοι με την απόκτηση του τετάρτου παιδιού να χαρίζετε το μισό κεφάλαιο του δανείου, από τα έξι δε και άνω παιδιά να χαρίζετε όλο το κεφάλαιο του δανείου. Γι’ αυτά τα δάνεια από τις τράπεζες, να εκδοθεί χαρτόσημο υπέρ της στέγασης των πολυτέκνων, αν ιδρυθεί οργανισμός στέγασης υπέρ των πολύτεκνων οικογενειών. β) Να απαλλάσσονται του φόρου όσοι εκμισθώνουν κατοικία ή διαμέρισμα σε πολύτεκνες οικογένειες. 2. Να μειωθούν για όλους τους πολύτεκνους κατά 50% της τιμής τους, τα τιμολόγια του Ο.Τ.Ε., πετρελαίου θέρμανσης, φωταερίου, καυσίμων αυτοκινήτου, ύδρευσης και σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, όπως ταχύπλοα, εθνικές αερομεταφορές, διόδια. 3. Των παλιννοστούντων τα ευεργετήματα να τα έχουν και οι πολύτεκνοι π.χ. σε οικοδομικές άδειες και άλλα. 4. α) Να επιδοτείται στο σύνολό της η έκδοση της οικοδομικής άδειας, για τους πολύτεκνους γονείς, και η επίβλεψη κατασκευής της, όταν πρόκειται για πρώτη κατοικία. β) Απαλλαγή φόρου στην αγορά πρώτης κατοικίας. Συμπληρωματικά δε, εάν στην αγορά πρώτης κατοικίας, η πρώτη οικοδομική άδεια δεν καλύπτει τα τετραγωνικά που αναλογούν στον αριθμό των παιδιών της οικογένειας λόγω αύξησής της, να αυξάνονται κατά 30 m2 για κάθε επί πλέον παιδί, πέραν του τετάρτου, όσο αφορά παραπάνω το 4. α) και β). 5. Να τροποποιηθεί η διάταξη για την απόκτηση αυτοκινήτου από τους πολύτεκνους γονείς. Πιο συγκεκριμένα, κάθε πολύτεκνος ανεξαρτήτως ηλικίας των παιδιών του, να έχει το δικαίωμα αγοράς ή να εισάγει χωρίς δασμούς και εισφορές με πλήρη απαλλαγή και με ταυτόχρονη απαλλαγή τεκμηρίου, ένα πολυθέσιο Ι.Χ. ή μικρό πούλμαν. Η απόκτηση πολυθέσιου Ι.Χ. να ανανεώνεται ανά επτά έτη, για λόγους παλαιότητας και ασφάλειας προπάντων. Ακόμη, στην περίπτωση αντικατάστασης του πρώτου αυτοκινήτου με άλλο μεγαλύτερο, για την επί πλέον τεκνοποίηση της οικογένειας, να μην ισχύουν τα επτά έτη. 6. Να καθιερωθεί ως αφορολόγητο ποσό για την πολύτεκνη οικογένεια με τρία παιδιά, το ποσό των 35.000,00€ ακόμα και στην περίπτωση που εργάζεται ο ένας γονέας. Με περισσότερα παιδιά, να διαμορφώνεται ανάλογα, τουλάχιστον 10.000,00€ ανά παιδί, αναπροσαρμοζόμενα κάθε έτος, σύμφωνα με τον ισχύοντα δείκτη του πληθωρισμού. 7. Με την γέννηση του τέταρτου παιδιού η μητέρα ή ο πατέρας να θεωρείται ισοβίως Δημόσιος υπάλληλος και να αμείβεται με 1.200,00 €/μήνα τουλάχιστον, ανεξάρτητα του πολυτεκνικού επιδόματος-ισόβιας σύνταξης. Το πολυτεκνικό επίδομα να φθάσει τα 180,00€/παιδί έως 18 ετών το μήνα και όχι το δίμηνο. Όλα αυτά να αναπροσαρμόζονται κάθε χρόνο. Επίσης, να δοθεί και στον πατέρα το δικαίωμα του πολυτεκνικού επιδόματος-ισόβιας σύνταξης και τότε, όποιος από τους δυο γονείς απολαμβάνει αυτής της φροντίδας του Κράτους, να μην καταλαμβάνει θέση στο Δημόσιο, ούτε τα τέκνα του στους Δημόσιους βρεφονηπιακούς σταθμούς. 8. Οι μητέρες που αποκτούν 3ο, 4ο και παραπάνω παιδιά, να τους επιχορηγείται εφ΄άπαξ, το ποσό των 10.000,00€, αναπροσαρμοζόμενο κάθε έτος με τον ισχύοντα δείκτη του πληθωρισμού. Επίσης, στα επιδόματα τοκετού, φυσιολογικού και καισαρικής να ισχύει ό,τι και στο Ι.Κ.Α. Η καισαρική στο Δημόσιο δεν αναγνωρίζεται ως τοκετός, αλλά ως χειρουργείο! 9. Όταν λήγουν οι άδειες εκμετάλλευσης των περιπτέρων ή όταν εκδίδονται νέες, αυτές να χορηγούνται σε Πολύτεκνους γονείς με κριτήριο τον αριθμό των τέκνων τους και κατ΄ εξαίρεση να λαμβάνεται υπόψη η περίπτωση της κατοχής ισόβιας κάρτας αναπηρίας. Το ίδιο, να συμβαίνει και σε άλλες περιπτώσεις όπως ταξί, καντίνες και άλλα. 10. Να γίνει η σχετική Νομοθετική ρύθμιση, προκειμένου να προσλαμβάνονται όλοι οι επιτυχόντες Πολύτεκνοι γονείς και το ένα ανά τέσσερα τέκνα τους, πέραν του τετάρτου δε, να προσλαμβάνονται όλα τα αλλά παιδιά 5ο,6ο και τα άλλα, που είναι επιτυχόντες σε διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π., πλην της περίπτωσης Δ6. 11. Να προσεχθεί ιδιαίτερα το θέμα των Πολύτεκνων συμβασιούχων και να παραμείνουν στις θέσεις τους που δεν εντάσσονται στο Π.Δ., 12. Βάσει του Συντάγματος, να μην μπαίνει σε πολύτεκνες οικογένειες, κανένα όριο (πλαφόν) εισοδήματος και σε καμία περίπτωση για οποιαδήποτε παροχή δίδεται. Ας καθιερωθούν τελικά επιδόματα για τα παιδιά, ανάλογα με εκείνα των προηγμένων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως στη Γαλλία, Αγγλία, Σουηδία και σε άλλες χώρες. Το ιδανικό για την Ελληνική οικογένεια, θα ήταν η πλήρης εξομοίωση της παροχής Παιδείας και κοινωνικής πρόνοιας – υγείας, με την αντίστοιχη των μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ζ. Για τους νέους Πολύτεκνους Γεωργούς. 1. Απαλλαγή κάθε είδους φόρου και δασμού στην αγορά Γεωργικών μηχανημάτων ανά επτά χρόνια τουλάχιστον. 2. Να εκπονηθούν ειδικά προγράμματα για τους νέους γεωργούς (αγρότες) μέχρι τριάντα ετών. Σ’ αυτή τη κατηγορία, η πολιτεία πρέπει να επενδύσει πολλά και δεν θα χάσει. Σήμερα, μόνο το 15% του συνόλου των γεωργών είναι νέοι, ενώ το 1961 ήταν 35% και είναι η τάξη με τη μεγαλύτερη δημογραφική δύναμη. Πρέπει να αυξηθεί ο δευτερογενής τομέας (βιοτεχνίες-βιομηχανίες) και μάλιστα στην ύπαιθρο για την αξιοποίηση των γεωργικών προϊόντων. Η. Kαταβολή του επιδόματος και της ισόβιας σύνταξης. Nα μην ξαναγίνει περικοπή του επιδόματος και της ισόβιας σύνταξης που έγινε το 1997. Οι πολύτεκνοι δεν έχουν την ευχέρεια να τρέχουν στα δικαστήρια, όταν κάποιοι αγνοούν το Σύνταγμα (άρθρο 21, παρ. 2.) και καταπονούν τους αιμοδότες του λαού μας. Θ. Αλλαγή στον τρόπο της δωρεάν διάθεσης των αποσυρόμενων προϊόντων. Οι περιορισμοί και ο χαρακτηρισμός ως απόρου μιας πολύτεκνης οικογένειας, προκειμένου να πάρει προϊόντα, είναι κατάντια-άνομη και καλύτερα να μην απολαμβάνει αυτού του μέτρου. Ι. Πρόσληψη Πολύτεκνων γονέων από την Νομαρχιακή ή τοπική Αυτοδιοίκηση. Η Τοπική και η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση πρέπει να ενεργοποιηθούν και σε συνεργασία με τα αρμόδια Υπουργεία, να μελετήσουν σε βάθος το πρόβλημα της υπογεννητικότητας και να λάβουν μέτρα κοινωνικά και οικονομικά για την ενίσχυση της οικογένειας. Μάλιστα δε, θα πρέπει να εντάξουν τους Πολύτεκνους εργαζόμενους γονείς, της Α.Σ.Π.Ε., των Ομοσπονδιών και των Πολυτεκνικών Συλλόγων, στο προσωπικό τους. Με την ένταξη αυτή, δεν θα υπάρχει λόγος να απολαμβάνουν οι Πολύτεκνοι την δωρεάν διάθεση των αποσυρόμενων προϊόντων! Η λύση του δημογραφικού προβλήματος, δεν πρέπει να εναπόκειται μόνο στην φιλοτιμία του λαού, για την διατήρηση της ταυτότητάς του, αλλά πρέπει να αποτελέσει και βασικό πρόβλημα-μπελά, των κυβερνώντων αυτού του λαού. Όσο κι αν η υλοποίηση των παραπάνω μέτρων απαιτεί για την Ελλάδα σημαντικούς πόρους, είναι απόλυτα επιβεβλημένη για πολλούς και διάφορους λόγους. Κυρίως γιατί, τα δημογραφικά μας φαινόμενα είναι τόσο θεμελιώδη, ώστε να εκδικούνται τρομερά εκείνους που τα αγνοούν. Στην επίλυση των πολυτεκνικών προβλημάτων, το κόστος που προκύπτει, δεν είναι κόστος αλλά επένδυση. Η ατεκνία ενός λαού και μικρού όπως εμείς, οδηγεί στην υποδούλωσή του από άλλον λαό και συνήθως γειτονικό (ΠΟΛΥΒΙΟΣ). Χωρίς νέους δεν υπάρχει παραγωγικότητα, ούτε κατανάλωση αγαθών, ούτε παιδεία και χωρίς παιδεία δεν υπάρχει οργανωμένη πολιτεία. Χωρίς νέους δεν υπάρχει πίστη (οι διοικούντες την εκκλησία πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες τους) και χωρίς νέους και πολλά παιδιά το Έθνος πεθαίνει. Πρέπει λοιπόν, η παροχή της παιδείας να είναι δωρεάν και η στήριξη της οικογένειας να ξεκινά από το πρώτο παιδί, όπως στην Ευρώπη, στην Αυστραλία και αλλού. Όταν ένα ζευγάρι τεκνοποιεί ένα παιδί, δεν προσφέρει τίποτε στην αύξηση του πληθυσμού. Με την τεκνοποίηση δύο παιδιών πάλι δεν υπάρχει προσφορά, διότι δύο είναι και οι γονείς. Με την τεκνοποίηση τριών παιδιών, το τρίτο αντιστοιχεί για τα άτεκνα ζευγάρια, ατυχήματα, ναρκωτικά και άλλα, και μόνο με την τεκνοποίηση τεσσάρων παιδιών προσφέρει συν ένα, στην αύξηση του πληθυσμού. Η υπογεννητικότητα έχει φτάσει σε σημείο που η ελληνική ταυτότητα απειλείται, διότι σύμφωνα με τα στοιχεία της Ε.Σ.Υ.Ε., κατά τη διάρκεια της δεκαετίας 1991-2001, όπως φάνηκε με την απογραφή του 2001, η φυσική αύξηση του πληθυσμού μας, ήταν 680.000 άτομα περίπου. Αυτό οφείλεται σχεδόν αποκλειστικά στους αλλοδαπούς, αφού η διαφορά γεννήσεων και θανάτων του γηγενούς πληθυσμού, είναι μόλις 25.000 Ελληνόπουλα. Ακολουθεί ο πίνακας με την αύξηση του πληθυσμού ανά ηλικιακή ομάδα, από την απογραφή του πληθυσμού, το έτος 1981,1991 και το 2001, της Ε.Σ.Υ.Ε. Πίνακας ποσοστού αύξησης του πληθυσμού ανά ηλικιακή ομάδα Ηλικιακή ομάδα 1981-1991 1991-2001 0-14 -18,0% -6,5% 15-19 1,7% -1,7% 20-24 22,8% 25,6% 25-29 3,01% 35,4 30-44 6,8% 21,9% 45-64 14,8% -0,4% 65+ 16,9% 21,4% Η αθρόα και εύκολη είσοδος των αλλοδαπών, δημιουργεί ιδιαίτερα προβλήματα κοινωνικού, οικονομικού και εθνικού χαρακτήρα. Γι’ αυτό το λόγο, απαιτείται αυστηρός έλεγχος της νομιμότητας εισόδου στη χώρα μας, της παραμονής και απασχόλησής τους. Φανταστείτε, εάν υπολογιστεί δίχως το ποσοστό των αλλοδαπών, πόσο κάτω από το ένα είναι ο συντελεστής της υπογεννητικότητας. Επιτακτική ανάγκη να αντιμετωπισθεί το φαινόμενο αυτό επιτέλους, με μία μεταναστευτική πολιτική. Πρέπει το άρθρο 21 παράγραφος 2 του Ελληνικού Συντάγματος, που επιβάλλει την ειδική φροντίδα του Κράτους απέναντι στην Πολύτεκνη οικογένεια, και απαγορεύει την κατάργηση ή τον περιορισμό της παρεχόμενης στις Πολύτεκνες οικογένειες ειδικής αρωγής της Πολιτείας, να είναι παρόν σε κάθε βήμα που γίνεται, από τους εκάστοτε κυβερνώντες, για την αντιμετώπιση των Πολυτεκνικών προβλημάτων. Είναι γνωστό ότι και η 1095/2001, απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, μεταξύ των άλλων αναφέρει, ότι «δεν είναι συνταγματικώς ανεκτές ρυθμίσεις, με τις οποίες ορισμένες Πολύτεκνες οικογένειες εξαιρούνται της Κρατικής φροντίδας, αφού έτσι αναιρείται, ως προς αυτές, η αδίστακτος υπέρ των πολύτεκνων οικογενειών επιβαλλόμενη από το Σύνταγμα ειδική φροντίδα του Κράτους». Οι πλούσιοι και οι νεόπλουτοι δεν κάνουν πολλά παιδιά. Όταν και η Τουρκία με την επεκτατική της πολιτική, θα είναι στην Ευρωπαϊκή ένωση, ποιος θα υπερασπίσει την Ελλάδα! Μήπως οι αδικημένοι Έλληνες και μάλιστα πολύτεκνοι ή οι προνομιούχοι αλλοδαποί ή οι προνομιούχοι παλιννοστούντες! Μήπως μας σώσει ο πολιτισμός μας ή η επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα ή κάποιο άθλημα ! Η Ελλάδα θα ζήσει αν καταλάβει ότι χάνεται ή μάλλον ότι έχει χαθεί και πρέπει να αναστηθεί. Πρέπει επιτέλους, να αντιμετωπισθεί ο Πολύτεκνος Ελληνικός Κόσμος όπως και ο ευρωπαϊκός, ξεκινώντας με την στήριξη του θεσμού της οικογένειας από την πρώτη τεκνοποίηση. Είναι επιτακτική ανάγκη, η Πολύτεκνη οικογένεια όχι μόνο να αιμοδοτεί, αλλά και να αιμοδοτείται. Αφού σας ευχηθούμε ό,τι δημιουργικό για την Ελλάδα μας, με επιτυχία και τη δύναμη του Θεού στο δύσκολο έργο σας, προσδοκώντας την επιτακτική επίλυση των παραπάνω, αναμένουμε τη σχετική σας απάντηση. Υποσχόμαστε να είμαστε παρόντες σε κάθε κάλεσμά σας, για να μην οδηγηθεί τελικά «το Δημογραφικό μας πρόβλημα σε δημογραφικό χάος». Υπόμνημα Όταν ενταχθούν στους Πολύτεκνους και οι γονείς που έχουν τρία παιδιά, τότε οι πηγές λύσεως του δημογραφικού μας προβλήματος θα αντλούνται από μία δεξαμενή, ενώ όταν θα δημιουργηθούν δύο δεξαμενές, τότε και μόνο τότε θα έχουμε θετικά αποτελέσματα. Εμείς σε πολλές από τις προτάσεις μας, αρχίζουμε από το τρίτο παιδί, εσείς προσθέστε περισσότερα ευνοϊκά μέτρα, αλλά μην ενώνετε τις δεξαμενές. Αν δοθεί τελικά η Πολυτεκνική ιδιότητα στους έχοντες τρία παιδιά, το Δημογραφικό μας πρόβλημα θα αιωρείται. Οι Πολύτεκνοι αναμένουν στη συνέχεια να στηριχθεί ουσιαστικά η Ελληνική Οικογένεια, ξεκινώντας από την πρώτη τεκνοποίηση και να εξισωθεί με την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή. Η πολιτική βούληση στον διορισμό των Πολύτεκνων εκπαιδευτικών, της κάλυψης από Πολύτεκνους, ποσοστού 20% στο σύνολο των θέσεων κάθε προκήρυξης για προσλήψεις στο Δημόσιο τομέα (που δεν αρκεί διότι υπολογίζονται και οι έχοντες 3 παιδιά) και της αναπροσαρμογής του τιμολογίου της Δ.Ε.Η., ας είναι η αρχή προκειμένου να σώσουμε την Ελλάδα μας. Είμαστε ευγνώμονες και έτοιμοι για κάθε συνεργασία προς διάσωση της Ελληνικής μας ταυτότητας. Με εκτίμηση Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Πολυτέκνων Βορειοδυτικής Ελλάδος και Ιονίων Νήσων Πρόεδρος Νεφρός Χρήστος του Δημητρίου Σύλλογος Πολυτέκνων Αμφιλοχίας "Ο Άγιος Αθανάσιος" Αντιπρόεδρος Α΄ Χαραλάμπους Ευάγγελος Σύλλογος Πολυτέκνων Μακρυνείας Αντιπρόεδρος Β΄ Κόντης Μιχαήλ του Αντωνίου Ένωση Πολυτέκνων Κέρκυρας Γεν. Γραμματέας Ζαρζάνης Αθανάσιος του Γεωργίου Σύλλογος Πολυτέκνων Μεσολογγίου Ταμίας Ζαφειρόπουλος Νικόλαος Ένωση Πολυτέκνων Κέρκυρας Αν. Γραμματέας Μάλφας Πρόδρομος του Ιωάννη Σύλλογος Πολυτέκνων Λευκάδας Μέλος Κορδάτου Ελένη Σύλλογος Πολυτέκνων Αγρινίου Μέλος Αραβανή Βασιλική Σύλλογος Πολυτέκνων Λευκάδας Μέλος Πεσίνης Κων/νος Σύλλογος Πολυτέκνων Αιτωλικού